اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌‌نور زنجان خبر داد

حضور ورزشکاران 27 استان در ششمین المپیاد ورزشی پیام‌‌نور

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از برگزاری ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌‌نور کشور با حضور 27 استان در زنجان خبر داد.

حضور ورزشکاران 27 استان در ششمین المپیاد ورزشی پیام‌‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان زنجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران مهره مهمی در کسب اطلاعات موثق در زمینه عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با تاکید بر اینکه درک بالا و بی‌طرفی ویژگی اصلی خبرنگاران است، تصریح کرد: صحت و دقت اطلاعات همواره باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه در دنیای کنونی خبرنگار باید قدرت تجزیه و تحلیل حوادث را داشته باشد، گفت: صداقت اصلی‌ترین رسالت خبرنگاران است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مطلوب اصحاب رسانه در پوشش اخبار دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: در آینده نزدیک ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر پیام‌نور کشور در استان برگزار می‌شود که امید است، خبرنگاران همچون گذشته همکاری لازم را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه داشته باشند.

صفوی با بیان اینکه این مسابقات از 24 تا 30 مرداد در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این المپیاد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش همه عوامل اجرایی المپیاد بر آن است تا با برگزاری این مسابقات به پایه و الگویی مناسب برای دوره‌های بعدی تبدیل شده و تجربیات این المپیاد قابل استفاده برای آیندگان شود، اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور تجربه خوبی در اجرای سه برنامه قرآنی دارد و در این راستا موفق عمل کرده است.

معاون دانشگاه پیام‌‌نور استان زنجان در ادامه با اشاره به ساختار المپیاد ورزشی پیام‌‌نور افزود: سید حمید قاسمی به عنوان رئیس این المپیاد و سید محمد موسوی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز به عنوان رئیس ستاد برگزاری المپیاد انتخاب شده است.  

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از برگزاری این المپیاد در 12 رشته با حضور 27 استان خبر داد و اضافه کرد: استان‌های تهران، گیلان و زنجان به ترتیب با 120، 92 و 82 ورزشکار بیشترین سهم و استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و لرستان با پنچ، چهار و سه کمترین تعداد ورزشکار را در این مسابقات دارند.

صفوی ضمن قدردانی از همکاری ویژه دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، صدا وسیمای مرکز زنجان، شهرداری و شورای شهر، میراث فرهنگی، پیام‌نور و شورای شهر سلطانیه، سازمان تبلیغات اسلامی و کلیه هیات‌های ورزشی با پیام‌نور استان زنجان در اجرای این المپیاد همکاری دارند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خبرنگاران استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار تقدیر شده و از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول