اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

حضور 1300 ورزشکار و مربی در ششمین المپیاد فرهنگی دانشجویان پیام‌نور

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از حضور 1300 ورزشکار و مربی در ششمین المپیاد فرهنگی دانشجویان پیام‌نور استان زنجان خبر داد.

حضور 1300 ورزشکار و مربی در ششمین المپیاد فرهنگی دانشجویان پیام‌نور

اصغر حاج‌علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور از 24 مرداد امسال تا یک شهریور به مدت هشت روز به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در 12 رشته ورزشی برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته این مسابقات با حضور 27 استان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه این دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، دوومیدانی، کاراته و تکواندو از 31 استان کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: این المپیاد صرفاً در بخش خواهران برگزار می‌شود.

وی به شرایط نفرات شرکت‌کننده در این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان شرکت‌کننده در این مسابقات، برگزیدگان مسابقات تک رشته‌ای هستند که در سال گذشته به میزبانی استان‌های مختلف برگزار شد.

حاج‌علی‌اکبری در ادامه با اشاره به اینکه امسال یک‌هزار و 350 ورزشکار، سرپرست و مربی در ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور حضور دارند، افزود: با برآورد صورت گرفته، امسال بیشترین شرکت‌کننده از استان تهران است.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان تهران با 122 ورزشکار در 12 رشته با تیم کامل حضور دارد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه در این دوره 92 ورزشکار از استان گیلان حضور خواهند داشت، اضافه کرد: ورزشکاران استان گیلان امسال در 9 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: استان زنجان نیز به عنوان میزبان مسابقات با 88 ورزشکار در 9 رشته ورزشی حضور خواهد داشت.

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: استانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره ورزش و جوانان استان، هیئت‌های ورزشی استان، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، دانشگاه زنجان با دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری هرچه بهتر المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشجویان همکاری دارند.

وی در ادامه با اشاره به سایر میزبانی‌های دیگر دانشگاه پیام‌نور طی سال‌های گذشته افزود: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در سال گذشته میزبان مسابقات شطرنج و کاراته دختران و بدمینتون برادران بود که در بین استان‌ها رکورددار بیشترین میزبانی را به نام خود زد و در رشته بدمینتون موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خاطرنشان کرد: ابلاغ میزبانی این المپیاد به دلیل تجربیات میزبانی برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از قبیل میزبانی شایسته پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و جشنواره پژوهش‌های قرآنی، روز استان و ... است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول