اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس نماینده توانمندی برای فوتسال قم خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: سعی ما این است که نماینده توانمندی برای فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باشیم.

ماهان تندیس نماینده توانمندی برای فوتسال قم خواهد بود

سیدوحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با حمایت و دلگرمی‌های مدیران مجموعه ماهان تندیس زمینه خوبی برای حضور یک تیم قوی از فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ایجاد شده و با تمام توان وارد رقابت با حریفان خواهیم شد.

وی ادامه داد: مذاکرات جدی خود را برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی به منظور حضور موفق تیم ماهان تندیس در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور انجام داده‌ایم و از آبان ماه در این رقابت‌ها با حریفان خود رو به رو می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: با توجه به اینکه لیگ دسته اول از حدود سه ماه دیگر شروع می‌شود، زمان مناسبی برای ورود به موقع به کارهای آماده‌سازی تیم داریم ولی ما از این زمان هم جلوتر هستیم زیرا با شروع تمرینات نه تنها دوران آماده سازی را پشت سر گذاشته‌ایم بلکه در جام ولایت نیز مشغول رقابت با حریفان خود هستیم.

وی با بیان اینکه ماهان تندیس در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمان فوتسال جام ولایت در قم به شمار می‌رود، بیان کرد: به نظر من الان که در کنار مدعیان هستیم تیم ما به مرز آمادگی بالاتری رسیده و مردم و فوتسال دوستان قم نیز تیم ماهان تندیس را به عنوان یک تیم مدعی در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مورد حمایت قرار می‌دهند.

غیاثی در ادامه به بازی تیمش با صبای قم در آغاز مرحله ما قبل پایانی بازی‌های فوتسال جام ولایت در سالن حیدریان قم اشاره کرد و افزود: ما در این بازی شایسته کسب پیروزی بودیم، اگر چه صبا تمام توان خود را به کار گرفته بود ولی ما نتوانستیم از تمام داشته‌های خود استفاده کنیم.

وی یاد آور شد: تک تک بازیکنان ما در این دیدار بازی خوبی ارائه کردند و زحمت زیادی برای کسب پیروزی متحمل شدند و از آنها واقعا تشکر می‌کنم، حتی پیروزی در این دیدار با توجه به همکاری خوب و کار تیمی مطلوب بازیکنان ما دور از دسترس نبود.

غیاثی ادامه داد: ما در این دیدار سعی کردیم که خوب بازی کنیم ولی برخلاف جریان بازی در نیمه نخست این صبا بود که گل اول را زد، با این حال در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی تمام تفکرات و نقشه‌های تاکتیکی تیم صبا را به هم ریختیم و در پایان دیداری که از نظر نوع بازی و هماهنگی تیمی حتی بهتر از حریف بودیم و فرصت‌های متعدد گلزنی را هدر دادیم، به تساوی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان کرد: در تیم فوتسال ماهان تندیس تمام نفرات ما با ارائه توانمندی‌های خود بهترین بازیکن میدان بودند زیرا با سرعت و خلاقیت خود اجازه ندادند تیم صبا به راحتی کار بازی سازی انجام بدهد و حتی به گل برسد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قصد دارد با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی از آبان ماه امسال در لیگ دسته اول فوتسال کشور به عنوان نماینده قم به میدان برود. این تیم در مرحله سوم فوتسال جام ولایت در قم در نخستین دیدار خود در جدالی حساس تیم صبای قم را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول