اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه امسال

فوتسالیست‌های قمی مقابل تایلند به میدان می‌روند

فوتسالیست‌های قمی بعد از قهرمانی در بازی‌های سالنی آسیا و تورنمنت بین‌المللی هانژو خود را آماده همراهی تیم ملی در جدال با تیم ملی تایلند می‌کنند.

فوتسالیست‌های قمی مقابل تایلند به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو فوتسالیست ملی پوش قم در تیم ملی کشورمان محسوب می‌شوند که خرداد و تیرماه امسال دو موفقیت ارزنده را همراه با دیگر ملی پوشان در سطح قاره کهن کسب کردند.

نخستین موفقیت این دو بازیکن ملی پوش و توانمند فوتسال استان قم همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های پنجمین دوره تورنمنت بین‌المللی فوتسال در کشور چین به دست آمد، تورنمنتی که با عنوان هانژو و با شرکت تیم‌های ایران، روسیه، هلند و چین برگزار شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها هر سه حریف خود را شکست داد و در حالی که علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده جزو بهترین گلزنان تیم ملی کشورمان بودند، ایران توانست با بهترین عملکرد قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

با کسب روحیه از موفقیت در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی تورنمنت بین‌المللی هانژو در کشور چین، ملی پوشان فوتسال کشورمان و دو بازیکن قمی با انگیزه بسیار بالا راهی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا شدند و در این مسابقات نیز خوش درخشیدند.

تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا با تیم‌های ملی امارات و عراق همگروه بود که با اختلاف زیاد هر دو حریف را برد و به عنوان صدرنشین صعود کرد تا در مرحله دوم به مصاف تیم ملی فوتسال چین برود.

فوتسالیست‌های ایرانی در این دیدار تیم ملی فوتسال چین را با شناخت کاملی که از آن داشتند با هشت گل در هم کوبیده و به رقابت‌های مرحله نیمه نهایی رفتند و در این مرحله به سد حریفی سرسخت به نام تایلند برخورد کردند و این بازی سخت را هم با پیروزی به پایان بردند تا به فینال راه یابند.

در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا که در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار شد، تیم ملی کشورمان در حالی با نتیجه پنج بر دو تیم ملی ژاپن را شکست داد که علی‌اصغر حسن‌زاده یک گل و علیرضا وفایی دیگر فوتسالیست‌ قمی دو گل به ثمر رساندند و نقش ارزنده‌ای در قهرمانی تیم ملی فوتسال در این بازی‌های سالنی داشتند.

حالا ملی پوشان قمی همراه با دیگر بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در راه کسب آمادگی حضور در جام ملت‌های آسیا سال 2014 در دیدارهایی تدارکاتی در روزهای 16 و 17 مهر ماه سال جاری به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند بروند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول