اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از عقد قرارداد با نوریل نیکل روسیه

فوتسالیست لژیونر قمی به اردوی آماده‌سازی مونته نگرو رفت

فوتسالیست قمی عضو تیم نوریل نیکل روسیه در نخستین حضور در تمرین این تیم روسی به اردوی آماده‌سازی در کشور مونته نگرو رفت.

فوتسالیست لژیونر قمی به اردوی آماده‌سازی مونته نگرو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن ارزشمند فوتسال قم و تیم ملی کشورمان علی‌اصغر حسن‌زاده است که در کنار مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان دو فوتسالیست ایرانی عضو تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه هستند.

مصطفی نظری به عنوان سنگربان و علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان بازیکن عقب‌گیر تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از امضای قرارداد رسمی با تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه، در تمرینات این تیم حضور یافته و سپس همراه با سایر نفرات این تیم راهی اردوی آماده‌سازی شدند.

کشور مونته نگرو میزبان اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه است و دو بازیکن با تجربه فوتسال کشورمان نیز بعد از یک جلسه تمرین با این تیم راهی اردو شدند تا در کنار دیگر نفرات این تیم روسی به مدت یک هفته‌ در این کشور اردو برپا کنند.

به غیر از تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی، انجام چند دیدار دوستانه نیز در دستور کار فوتسالیست‌های عضو تیم نوریل نیکل روسیه است تا این تیم بعد از بازگشت به روسیه خود را یک بار دیگر آماده سفر و البته این بار حضور در اردوی آماده‌سازی پرتغال کند.

این در حالی است که مصطفی نظری دروازه‌بان اصلی و علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن کلیدی این تیم روسیه‌ای در رقابت‌های لیگ این کشور به شمار می‌روند و هر دو بازیکن با سابقه حضور در چندین دوره جام ملت‌های آسیا و دو دوره بازی‌های جام جهانی فوتسال از تجربیات گران‌بهایی برای موفقیت در تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه برخوردار هستند.

نکته جالب این است که معتبرترین سایت فوتسال نویس دنیا یعنی سایت فوتسال پلنت نیز از مصطفی نظری به عنوان بهترین بازیکن و علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان با استعدادترین فوتسالیست کشورمان نام برده و موفقیت این دو ایرانی را در تیم روسیه‌ای پیش‌بینی کرده است.

مسابقات لیگ فوتسال در کشور روسیه به فشرده‌ترین لیگ دنیا مطرح است و امسال همزمان با شروع لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشورمان یعنی از پانزدهم شهریور ماه آغاز خواهد شد در حالی که هر تیم در این لیگ نزدیک به 60 بازی انجام می‌دهد زیرا هر تیم در لیگ روسیه دو بازی در دور رفت و یک بازی در دور برگشت برگزار می‌کند و زمان هر بازی هم به جای 40 دقیقه‌، 50 دقیقه‌ محاسبه می‌شود.

مصطفی نظری و علی‌اصغر حسن‌زاده در حالی با تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه قرارداد رسمی امضا کرده‌اند که در سال‌های 1386 و 1387 در ترکیب تیم فوتسال ارم کیش قم با یکدیگر همبازی بودند و در سال دوم بازی در ارم کیش قم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافتند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول