اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حذف 6 تیم

صعودکننده‌ها به مرحله چهارم فوتسال جام ولایت در قم مشخص شدند

مدعیان کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام ولایت در قم شش تیم را از گردونه این رقابت‌ها حذف کرده و راهی مرحله چهارم این جام شدند.

صعودکننده‌ها به مرحله چهارم فوتسال جام ولایت در قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های صعودکننده به مرحله چهارم مسابقات فوتسال جام ولایت در قم در حالی مشخص شدند که سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم این شب‌ها پذیرای نزدیک به 2 هزار تماشاگر و جدال مدعیان قهرمانی این جام است.

این در حالی است که امسال مسابقات فوتسال جام ولایت در شهر مقدس قم همانند سال‌های گذشته از حساسیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور چهره‌های جوان و آینده‌دار فوتسال قم در تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در این دوره تماشاگران زیادی را به سالن بازی‌ها کشانده است.

امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با شرکت تیم‌های مدعی و با عنوان جام ولایت از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد و در حال حاضر به مرحله چهارم خود رسیده است.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی که با صعود تیم‌های مدعی به مرحله بعد همراه بود و همچنین پشت سر گذاشتن دو مرحله حذفی و گروهی، اکنون شش تیم در دور چهارم حضور دارند که برای صعود به مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پس از انجام بازی‌های مرحله سوم مسابقات فوتسال جام ولایت استان قم، هم‌اکنون تیم‌های فوتسال صبای قم، ماهان تندیس، تصفیه آب معصومیه، دنیای ورزش و صدرا سیستم در یک چهارم نهایی حضور دارند و بازی‌های خود را در دو گروه سه تیمی برگزار می‌کنند.

دیدارهای این مرحله به صورت دوره‌ای در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد تا در پایان شش مسابقه چهره چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام ولایت در قم مشخص شود.

به این ترتیب دو بازی نیز در مرحله نیمه نهایی به انجام می‌رسد تا جمعه شب هجدهم مرداد‌ماه در دیدارهای نهایی و رده‌بندی، چهره تیم‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات جام رمضان ولایت استان قم شناسایی شده و برترین‌ها تجلیل شوند.

مسئولان برگزاری این رقابت‌ها یعنی هیئت فوتبال و شورای هیئات مذهبی استان قم تدابیر جالب توجهی برای جذابیت بازی‌ها در نظر گرفته‌اند و برای این منظور به همت مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم هر شب یک مسابقه فرهنگی با قرعه‌کشی جوایز ارزنده در حاشیه برگزاری بازی‌ها انجام شده و به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول