اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه لیگ پانزدهم

فوتسالیست‌های قمی از دبیری تبریز جدا شدند

فوتسالیست قمی بعد از یک فصل حضور در تیم دبیری تبریز برای بازی‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از این تیم جدا شدند.

فوتسالیست‌های قمی از دبیری تبریز جدا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم شهریورماه رسما آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری که یکی از آنها صبای قم است برای رسیدن به فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نکته قابل توجه رقابت‌های این دوره که در واقع پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، برگزاری مسابقات با افزایش یک تیم نسبت به فصل گذشته است و بر همین اساس لیگ برتر در این دوره با حضور 14 تیم به انجام می‌رسد.

این در حالی است که چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته با شرکت 13 تیم برگزار شد و در هر هفته یک تیم استراحت می‌کرد تا اینکه تیم صنایع گیتی پسند اصفهان قهرمان شد و صبای قم در جایگاه دوم قرار گرفت.

آنچه که برای علاقمندان قمی فوتسال در لیگ چهاردهم جالب توجه و حائز اهمیت بود و البته امسال دیگر تکرار نمی‌شود، حضور یک مربی و سه فوتسالیست قمی در ترکیب یکی از نمایندگان فوتسال استان آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود اما آنها امسال همگی از این تیم تبریزی جدا شده‌اند.

دبیری تبریز در کنار تیم‌های شهرداری تبریز و گسترش فولاد تبریز یکی از سه نماینده فوتسال استان آذربایجان‌شرقی در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و فصل قبل از حضور یک مربی و سه بازیکن قمی برخوردار بود اما امسال زمام کار را به وحید شمسایی به عنوان بازیکن و مربی و امیر شمسایی برادر وی به عنوان مدیر فنی تیم سپرده است.

تبریزی‌ها که در پایان لیگ چهاردهم با کسب 37 امتیاز در جدال با 12 رقیب خود در لیگ برتر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی ایستادند، با تغییراتی که در تیم خود ایجاد کردند بعد از جدایی سیدمهدی غیاثی سرمربی قمی از ترکیب این تیم، سه بازیکن قمی دبیری یعنی علی ابراهیم بیگی، علی‌اصغر احمدی و سیدوحید غیاثی نیز از ترکیب این تیم تبریزی جدا شدند.

این در حالی است که سید مهدی غیاثی سرمربی سابق تیم‌های فوتسال کیش ایر، ارم کیش قم و صبای قم در لیگ برتر فوتسال برای لیگ پانزدهم در تیمی مربیگری نخواهد کرد اما سیدوحید غیاثی به عنوان مربی و بازیکن همراه با علی‌اصغر احمدی و علی ابراهیم بیگی در تیم دسته اولی ماهان تندیس قم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول