اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کائینی در گفت‌و‌گو با فارس:

12 تیم به مرحله سوم فوتسال جام ولایت در قم صعود کردند

مسئول برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم از راهیابی 12 تیم به مرحله سوم این دوره از مسابقات خبر داد.

12 تیم به مرحله سوم فوتسال جام ولایت در قم صعود کردند

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه بازی‌های بسیار خوب و جذابی را بین تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات شاهد هستیم و به جرات می‌توانم بگویم که استعدادهای توانمندی از دل این رقابت‌ها به فوتسال قم معرفی شدند.

وی ادامه داد: تیم‌ها نسبت به سال گذشته با کیفیت و شرایط بهتری در مسابقات فوتسال جام رمضان استان قم که با عنوان ولایت برگزار می‌شود، حضور یافته‌اند و انسجام و تدارکات قوی‌تری در مقایسه با دوره‌های قبل دارند که همین موضوعات به افزایش سطح کیفی رقابت‌ها کمک کرده است.

مسئول برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم افزود: بازیکنان شاخص و نخبه فوتسال قم نیز در تیم‌های مختلف توزیع شده‌اند و از شب دوم ماه مبارک رمضان که این بازی‌ها آغاز شده هر شب بر تعداد تماشاگران حاضر در سالن برگزاری بازی‌ها نیز افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم‌های شرکت کننده در این دوره از بازی‌های جام ولایت است، اضافه کرد: با اتمام مرحله اول حذفی، این دوره از مسابقات فوتسال جام ولایت وارد مرحله بعد شد.

گائینی یاد آور شد: دیدار‌های مرحله حذفی رقابت‌های فوتسال جام ولایت با حضور 24 تیم از سه‌شنبه هشتم مرداد آغاز شده و شنبه شب دوازدهم مرداد ماه در حالی به کار خود پایان داد که از جمع تیم‌های حاضر در این مرحله، 12 تیم از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد برگزاری این رقابت‌ها، مرحله سوم مسابقات فوتسال جام ولایت در استان قم نیز به صورت حذفی برگزار می‌شود و 12 تیم صعودکننده به این مرحله از امشب رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

مسئول برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم در ادامه به برنامه مسابقات مرحله سوم اشاره کرد و افزود: در شب نخست این مرحله تیم‌های دنیای ورزش با آهن آلات، هیئت فوتبال با ماهان تندیس و سعید با علمدار مسابقه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در شب دوم این مرحله نیز مسابقات جذابی برگزار می‌شود که طی آن تیم نظام مهندسی (ب) با تیم تصفیه آب معصومیه، تیم طلوع مهر با مؤسسین تائو و تیم صدرا سیستم با تیم شهید رئیس کرمی در دیدارهایی حساس به مصاف هم می‌روند.

گائینی اظهار داشت: مرحله چهارم این مسابقات به صورت دو گروه سه تیمی ادامه خواهد یافت و سرانجام از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند، ضمن اینکه دیدارهای مرحله نیمه نهایی پنجشنبه شب هفدهم مرداد انجام می‌شود و جمعه هجدهم مرداد شب پایانی این جام خواهد بود و چهره تیم‌های اول تا چهارم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول