اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی

4 تیم به نیمه نهایی جام رسانه‌های فوتسال قم رفتند / ابتکار آخرین صعود کننده

دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در قم با صعود چهار تیم مدعی قهرمانی به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

4 تیم به نیمه نهایی جام رسانه‌های فوتسال قم رفتند / ابتکار آخرین صعود کننده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال برای نخستین‌بار رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها با حضور شش تیم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌‌نامه‌ها و سایر رسانه‌های استان قم متشکل از خبرنگاران فعال در زمینه‌های مختلف خبری برنامه‌ریزی و دیدارهای مقدماتی آن برگزار شد.

تیم‌های فوتسال خبرگزاری فارس، افق حوزه و خبرگزاری ایلنا در گروه نخست مرحله مقدماتی حضور داشتند، در حالی که بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی با رقابت تیم‌های روزنامه ابتکار، خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری رسا به انجام رسید.

در مرحله مقدماتی این بازی‌ها در گروه نخست تیم فوتسال خبرگزاری فارس با کسب برتری قاطع برابر تیم‌های افق حوزه و خبرگزاری ایلنا به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد، در حالی که در این گروه تیم‌ خبرگزاری افق حوزه به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شد.

در گروه دوم نیز تیم‌ فوتسال رسا با کسب برتری پرگل مقابل تیم‌های ایرنا و ابتکار به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد در حالی که در این گروه بازی پایانی بین تیم‌های ابتکار و ایرنا تعیین کننده دومین تیم صعود کننده به نیمه نهایی بود.

آخرین بازی مرحله مقدماتی در حالی به میزبانی سالن ورزشی شهرداری قم برگزار شد که تیم‌های ابتکار و ایرنا در تلاش برای راهیابی به مرحله نهایی این رقابت‌ها در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی به برتری پرگل تیم ابتکار انجامید.

فوتسالسیت‌های ابتکار در این دیدار پرگل و تماشایی هفت بار دروازه تیم ایرنا را گشودند تا بدین ترتیب به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی نیمه نهایی شوند در حالی که گل‌های این تیم را روح الله جانقربان (3 گل)، محمدجعفر عابدی، مسعود جباری، جواد محمدی و امیر حسامی‌نژاد به ثمر رساندند.

در این دیدار محمد جهانگیریان، عباس منجمی، محسن صفری، احمد ناصری، علی محمدی، بهمن اطمینان و علی دانشور برای تیم ایرنا به میدان رفتند در حالی که روح الله جانقربان، محمدجعفر عابدی، مسعود جباری، جواد محمدی و امیر حسامی‌نژاد به همراه غلامرضا ملکی سنگربان مطرح سال‌های دور فوتبال استان قم، به عنوان دروازه‌بان در ترکیب تیم ابتکار حضور داشتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده رضا برقعی و کمال باقی بود و بدین ترتیب تیم‌های فوتسال افق حوزه، خبرگزاری فارس، روزنامه ابتکار و خبرگزاری رسا موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام رسانه‌های استان قم شدند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات قرار است دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه به انجام برسد که طی آن خبرگزاری فارس به مصاف روزنامه ابتکار می‌رود و افق حوزه با رسا دیدار می‌کند.

 

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول