اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

وهابیان تکفیری بلای خانمان سوز جهان اسلام هستند

امام جمعه خوی با اشاره به جنایات وهابیان، آنان را بلای خانمان‌سوز دنیای اسلام معرفی کرد و گفت: وهابیان امروز نیز با همان افکار پلید و در راستای اجرای طرح‌های آمریکا و اسرائیل هستند.

وهابیان تکفیری بلای خانمان سوز جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: تقوا زمینه‌ساز گشایش و فرج در امورات زندگی است و در آیات شریفه قرآن، آثار و برکات متعددی برای رعایت تقوا در زندگی مسلمانان ذکر شده است.

وی با تسلیت سالگرد فاجعه تخریب بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیان به عموم مسلمانان و شیعیان، تصریح کرد: وهابیان تکفیری یک روز قبور ائمه بقیع، قبور شهدای احد، قبر حضرت خدیجه را تخریب و گنبد منور رسول‌خدا(ص) را به توپ می‌بندند و یک‌روز به کربلا حمله نموده و 7 هزار نفر شیعه بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه خوی افزود: وهابیان امروز نیز با همان افکار پلید و در راستای اجرای طرح‌های آمریکا و اسرائیل، مردم سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین و پاکستان را قتل عام نموده و قبر حجربن عدی از صحابه رسول‌خدا(ص) را می‌شکافند و بنابراین می‌توان آنان را بلای خانمان‌سوز جهان اسلام معرفی کرد.

تقوا زمینه ساز گشایش در زندگی است

شکوری نمازگزاران را به رعایت کردن تقوای الهی دعوت کرد و گفت: توصیه به تقوا از ارکان خطبه‌های نماز جمعه است و ائمه جمعه مؤظف هستند هر هفته این موضوع را به نمازگزاران جمعه یادآوری کنند.

امام جمعه خوی ادامه داد: در آیات قرآن آثار و برکات متعددی برای رعایت کردن اصول تقوا بیان شده است به طوری که خداوند در آیه اول سوره طلاق می‌فرماید: هر کس تقوا پیشه کند خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌رساند.

آمریکا و اسرائیل صحنه گردان اصلی بحران مصر

وی با اشاره به حوادث اخیر مصر و کشته شدن صدها نفر از مردم توسط ارتش این کشور گفت: بسی جای تأسف است که صحنه‌گردان اصلی در بحران‌آفرینی مصر آمریکا و اسرائیل هستند که در راستای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی، تأمین امنیت اسرائیل و تضعیف قدرت کشورهای اسلامی، ایجاد نفاق و درگیری در میان مسلمانان در میان کشورهای منطقه به آتش افروزی مشغول هستند.

امام جمعه خوی با اشاره به سالگرد به آتش کشیدن مسجد‌الاقصی توسط رژیم صهیونیستی و برگزاری جلسات مذاکره اسرائیل و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل از یک طرف مسلمانان را در لبنان، سوریه، عراق و بحرین توسط تروریست‌ها قتل‌عام می‌کنند و اسرائیل همه روزه مسلمانان نوار غزه را بمباران می‌کند و از سوی دیگر جلسات صلح برگزار می‌کنند لذا حضور در این جلسات در واقع تأیید جنایات اسرائیل در غزه و سایر کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/61006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول