اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

تبلور جبهه حق در جهان، انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: تبلور جبهه حق در جهان، انقلاب اسلامی ایران است که همچون نگینی می‌درخشد.

تبلور جبهه حق در جهان، انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش شامگاه دوشنبه در نشست روشنگری و بصیرتی اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همواره باید به خاطر داشته باشیم که هدف‌گذاری و یادآوری مسئولیت‌ها و وظایفی که بر عهده ما قرار داده شده مهم‌ترین اصل در رسیدن به نتیجه مطلوب است.

این مسئول اضافه کرد: هدف‌گذاری ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص و تعریف شده است و موجب می‌شود که انرژی کسانی که دلسوز نظام هستند، هدر نرود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: این هدف‌گذاری به وسیله نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب مشخص شده و باید در سرلوحه همه برنامه‌های یک انسان ارزشی و انقلابی قرار گیرد.

آبنوش با اشاره به این‌که به چه کسی فرد حزب‌اللهی اطلاق می‌شود، عنوان کرد: به فردی حزب‌اللهی اطلاق می‌شود که تمام اهداف و برنامه‌های زندگیش مبتنی بر مدار ولایت باشد و به چنین کسی اصطلاحا ولایت‌مدار نیز می‌گویند.

وی تصریح کرد: قشری از افراد جامعه ممکن است با دین هیچ ارتباطی نداشته و به هر دلیلی از معنویات غافل باشند و چون از ارزش‌ها اطلاعی ندارند؛ تصور می‌کنند در نهایت رفاه و آرامش به سر می‌برند درحالی که از دیدگاه مکتب اسلام این‌ها در فقر هستند.

این مسئول افزود: با این تفاسیر می‌توان گفت بسیاری از ثروتمندان و متمکنین جامعه نیز بدون این‌که اطلاعی داشته باشند؛ در فقر به سر می‌برند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در اینجا مسئله فقر بحث دارایی مادی نیست بلکه مقدار بهره‌برداری از اعتقادات و ارزش‌ها مد نظر است و افراد به هر میزان در این زمینه دسترسی بیشتری داشته باشند؛ به طور قطع در وضعیت مطلوب‌تری به سر می‌برند.

آبنوش با بیان این‌که کسانی که از ارزش‌های الهی برخوردارند نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: یک دسته انسان‌های دین‌دار هستند که تمایل دارند متدین باشند و خانواده آنان از انحرافات دوری کنند.

وی ادامه داد: این‌ها کسانی هستند که اگر قرار باشد بین دین و دنیا یکی را برگزینند به طور معمول دنیا را انتخاب می‌کنند که نمونه آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم.

این مسئول اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افراد زیادی در نمازهای جمعه شرکت می‌کردند و شعارهایی مبنی بر دفاع از مرز و بوم مطرح می‌کردند اما زمانی که بحث حضور در میدان جنگ مطرح می‌شد، تمایلی به حضور در جبهه از خود نشان نمی‌دادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دسته دیگر افراد دین‌مدار هستند که برای حفظ و پاسداری از دین هر چیز دیگری را کنار می‌گذارند.

آبنوش افزود: این‌ها کسانی هستند که وقتی بحث حفاظت از دین مطرح می‌شود از جان و مال و خانواده خود می گذرند و در میدان‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که امروز دو جبهه بسیار روشن و شفاف در سطح جهان ترسیم شده است، گفت: جبهه‌های حق و باطل دو جبهه‌ای هستند که به صورت واضح در سطح جهان ترسیم شده‌اند و هر کسی که ادعا کند تشخیص این دو از یکدیگر دشوار است به فرار از حقیقت متهم می‌شود.

این مسئول افزود: این دو جبهه مواضع خود را به حدی شفاف و واضح بیان می‌کنند که اگر انسانی که از عقل و شعور برخوردار بوده و به رسانه نیز دسترسی داشته باشد، نمی‌تواند مدعی شود جبهه حق از جبهه باطل قابل تشخیص نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: این دو جبهه یکی جبهه حق نامیده می‌شود که تبلور آن انقلاب اسلامی ایران و دیگری جبهه باطل که نمونه بارز آن صهیونیسم و جهان استکبار غرب است.

آبنوش اضافه کرد: بقیه جمعیت جهان در بین این دو جبهه قرار دارند و با توجه به روشنگری که هر یک از آن‌ها دارد به سمت آن‌ها سوق پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که در این شرایط رسانه نقش مهمی در جذب جمعیت جهان دارد، گفت: در چنین شرایطی رسانه نقش تعیین کننده‌ای در جذب جمعیت جهان به سمت هر یک از این دو جبهه حق و باطل دارد.

این مسئول ادامه داد: به طور قطع، رسانه هر یک از این دو جبهه با اعتقادات راسخ فعالیت کند پیروزی نهایی با آن جبهه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه اصحاب رسانه به عنوان فعالان جبهه حق وظیفه‌ای سنگین است.

انتهای پیام/77010/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول