اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد

معرفی قزوین در سطح بین‌المللی با برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی فرصتی است که بتوانیم شهر قزوین را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

معرفی قزوین در سطح بین‌المللی با برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار داشت: با تأکید استاندار، مسئولان استانی و مجموعه نمایندگان استان افتتاح مرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر قزوین عملی شد و مرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین به صورت رسمی امروز با حضور وزیر امور خارجه افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت‌های بسیار بالایی به ویژه در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن دارد، بیان کرد: شهر قزوین نیازمند این بود که با جهان خارج در زمینه مسائل کاری ارتباط داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: این استان نیازمند این بود که این هماهنگی‌ها از یک مرجع رسمی که مجموعه وزارت است، انجام گیرد که با وجود مرکز نمایندگی وزارت امور خارجه در استان دیگر نیازی نیست که صنعت‌گران، کارآفرینان و کسانی که به دلیل مسائل کاری نیاز به ارتباط با جهان خارج دارند، به وزارت امور خارجه در تهران مراجعه کنند و این مرکز مسائل این چنینی را برای آن‌ها در استان پیگیری و حل و فصل می‌کند.

حبیبی ادامه داد: چنانچه این ارتباط با جهان خارج برقرار شود در روند توسعه و رشد استان به ویژه در حوزه صنعت و کشاورزی تأثیر بسزایی دارد.

وی تأکید کرد: محل استقرار این مجموعه در شهر قزوین است که در آن از نمایندگان و ظرفیت‌های استانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شود.

حبیبی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های استان قزوین با برگزاری برنامه‌های متعدد در سطح ملی، کشوری و استانی باید شناخته شود، گفت: برگزاری اجلاس جهانی شهر اسلامی فرصتی است که بتوانیم شهر قزوین را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای برگزاری این اجلاس باید در سطح بین‌المللی باشد، افزود: باید پیام مهم این اجلاس ارائه یک الگو ارزش‌های دینی در خصوص شهرسازی و معماری شهر دینی به کشورهای اسلامی از شهر قزوین باشد.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین باید به مرحله اجرا درآید و کیفیت برگزاری برنامه‌ها باید در سطح عالی باشد به خصوص برگزاری اجلاس جهانی که باید در سطح بین‌المللی برگزار شود.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول