اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

عملکرد فرهنگی ارشاد گیلان در ساحل دریا بسیار ضعیف است

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه هنجارشکنی در سواحل این استان قابل تحمل نیست، گفت: عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مباحث فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا بسیار ضعیف است.

عملکرد فرهنگی ارشاد گیلان در ساحل دریا بسیار ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی ساحل دریا و مناطق گردشگری گیلان اظهار کرد: مسائل فرهنگی در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا بسیار حساس است.

وی با بیان اینکه دنبال کردن جامعه هدف توسط دستگاه‌های دولتی کم رنگ شده است، افزود: اکنون تنها مخاطبان به دنبال دستگاه‌ها برای برطرف کردن نیاز خود می‌روند.

اکبرزاده خواستار پیگیری مسایل فرهنگی در جامعه توسط دستگاه‌های متولی شد و تصریح کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا بسیار ضعیف است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ارائه عملکرد دستگاه‌ها متولی نقاط ضعف را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: هنجارشکنی در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا دیگر قابل تحمل نیست.

وی موضوع‌های فرهنگی و اعتقادی را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: ساحل استان‌های شمالی نباید حیات خلوت هنجارشکنان باشد.

اکبرزاده به برنامه‌های 28 گانه فرهنگی مناطق گردشگری و ساحل دریا از طرف وزارت کشور اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی و شهرداری‌ها وظیفه حریم راه‌ها را به عهده دارند و متقاضیان نصب تابلوی طرح‌های سالم‌سازی باید با درخواست از نهادهای متولی اقدام کنند و تاکنون این مهم صورت نگرفته است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان ناشناخته ماندن طرح‌های سالم‌سازی را سبب ورود گردشگران به مناطق شنا ممنوع دانست و اضافه کرد: تابلوهای مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا باید در مبادی ورودی رودبار، رودسر و آستارا نصب شود.

وی بر ضرورت استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی نوین تأکید کرد و یادآور شد: پیامک از جمله روش‌های اطلاع‌رسانی نقاط گردشگری است و با ابزار ساده امروزی می‌توان با هزینه کم اطلاع‌رسانی را انجام داد.

اکبرزاده با بیان اینکه نسل امروزی بسیار راحت سفر خود را تعریف می‌کند، اظهار کرد: اینترنت از دیگر روش‌های اطلاع‌رسانی است و باید از تمام امکانات استفاده شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان از افزایش 1.5 برابری هتل‌های شهرستان رودسر نسبت به دولت نهم خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی از مکان‌های اقامتی استان باید از حالت سنتی خارج شود.

وی وزارت کشور را متولی و هماهنگ‌کننده مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و متذکر شد: اطلاع‌رسانی فعالیت دستگاه‌های مختلف در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا بسیار مهم است.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول