اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد

وجود 156 هزار جلد کتاب در مراکز کانون پرورش فکری استان زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: 156 هزار و 333 جلد کتاب در مراکز و کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی کانون استان زنجان وجود دارد.

وجود 156 هزار جلد کتاب در مراکز کانون پرورش فکری استان زنجان

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات دولت نهم و دهم در کانون پرورش فکری استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز مجتمع زنجان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع در سال 86 افتتاح شد.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح و جذب نیرو و ایجاد اشتغال در مرکز مجتمع زنجان مربیان فرهنگی در این مرکز آغاز به کار کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه کانون سلطانیه در زمینی به مساحت 638 متر مربع در سال 86 افتتاح شده است، تصریح کرد: همچنین مرکز زرین‌رود خدابنده در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در سال 85 افتتاح شده است.

وی همچنین به افتتاح مرکز علوم و نجوم زنجان در زمینی به مساحت 3 هزار و 50 متر اشاره کرد و گفت: این مرکز در سوم خرداد ماه سال 88 افتتاح شد.

نظری ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به علم نجوم می‌توانند با حضور در این مکان از خدمات مختلف مرکز علوم و نجوم بهره‌مند شوند.

وی به آمار کتاب‌های کانون پرورش فکری در مراکز مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: آمار کتاب‌های کانون از طریق نرم‌افزار کتابخانه به صورت جاری در مراکز قابل رصد است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه کارشناس مسئول فرهنگی مراکز کانون به صورت ماهیانه گزارش کتاب‌ها را ثبت می‌کند، افزود: 156 هزار و 333 جلد کتاب در مراکز کانون و کتابخانه‌های سیار و پستی آن وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از انتشارات خود کانون است، اظهار کرد: محور اصلی برنامه‌های کانون کتاب است.

نظری با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون برای کودکان 6 تا 16 سال برگزار می‌شود، گفت: در کانون برنامه و کلاس‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی مختلفی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در مراکز کانون پرورش فکری از برنامه‌های مختلف آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول