اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان بوشهر عنوان کرد

کانون‌های پرورشی نماد مقابله با تهاجم فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: کانون‌های پرورشی به‌عنوان نماد مقابله با تهاجم فرهنگی به صورت فعال در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

کانون‌های پرورشی نماد مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زکیه امیرپور عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های سید سعید مدنی پور در مدت 14 سال تصدی روابط عمومی کانون، خدمات وی را در عرصه اطلاع‌رسانی قابل توجه دانست و گفت: خدمات وی در طول این سال‌ها برای ما مشهود است و بی‌شک وی فردی فعال و تلاشگر بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سید سعید مدنی پور را شخصی دلسوز و علاقمند دانست و ابراز امیدواری کرد که با تغییر جایگاه وی ضمن اینکه ارتباط او با کانون‌ برقرار باشد از تجربیات چند ساله‌اش در این عرصه استفاده شود.

وی نقش روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی در عرصه‌های گوناگون تربیتی به‌ویژه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را مهم دانست و افزود: نوجوانان و جوانان در آینده مسئولان و مدیران این مملکت خواهند بود و اگر ما در قبال آینده کشور احساس تکلیف می‌کنیم، باید رسیدگی به امور نوجوانان را از اهم برنامه‌های خود قرار دهیم.

امیرپور با بیان این‌که این کانون‌ها می‏‌توانند در غنی‏‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش خود را به خوبی ایفا کنند، اظهار داشت: این مراکز فرهنگی نقش عمده و ویژه‌ای در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دارند که در این ‌عرصه روابط عمومی جایگاه ویژ‌ه‌ای دارد.

همچنین در بخشی از این مراسم مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به بیان خاطرات خود در کانون پرداخت و گفت: تنها عشق به کانون است که ما را در ادامه فعالیت‌هایمان استوار می‌سازد.

وی واحد روابط عمومی را عرصه‌ای سرشار از تلاش و تکاپو دانست و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان ضمن اهدای لوح تقدیر به پاس تلاش‌های سید سعید مدنی پور در طول مسئولیت وی، حکم ابلاغ محسن حلوایی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول