اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

همه باید دولت یازدهم را در انجام وظیفه حمایت کنند

امام جمعه جیرفت گفت: باید همه تلاش و حمایت کنند که دولت یازدهم به وظایف سنگین خود جامه عمل بپوشاند و با وحدت و همدلی دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور برطرف شود.

همه باید دولت یازدهم را در انجام وظیفه حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: هشتم شوال مصادف با سالروز تخریب بارگاه ائمه ما شیعیان در قبرستان بقیع است که در سال 1344 هجری قمری یعنی 90 سال قبل، چند سال بعد از اینکه که وهابیون و آل سعود بر سر کار آمدند، رخ داد.

وی افزود: عقیده را که نمی‌توان با بیل و کلنگ تغییر داد در مقام مسائل اعتقادی باید با برهان و استدلال و منطق حاضر شد، حرکت بسیار ناپسندی انجام دادند و امیدواریم خداوند به مخالفان تشیع، کج‌اندیشان و منحرفان این توفیق را بدهد که درست بیندیشند، فکر کنند، تصمیم بگیرند و عمل کنند.

عسکری با بیان اینکه در نخستین جمعه بعد از عید فطر هستیم، تصریح کرد: باید تلاش کنید، دستاوردهای ماه رمضان را که گرانبها و بی‌بدیل است، حفظ کنید، زیرا معلوم نیست تا سال آینده زنده باشیم و شب قدر را درک کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رخداد هفته شکل‌گیری و رأی اعتماد مجلس به اعضای دولت یازدهم بود که انجام شد و دولت بعد از سه روز بحث صبح و عصر رأی اعتماد دادند، عنوان کرد: باید همه تلاش و حمایت کنند که دولت به وظایف سنگین خود جامه عمل بپوشاند، هیچ کس حق ندارد، شرعا و اخلاقا با دیدگاه سیاسی تخریب و مانع‌تراشی کند، همه باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری رفع و موانع پیش روی ملت برطرف شود.

امام جمعه جیرفت گفت: وقوع سیلاب در قسمتی از شهرستان جیرفت برای مردم و مسئولان مشکلاتی ایجاد کرد، طبیعت حق خود را می‌گیرد، کار ندارد که چه کسی خوب و یا بد کار کرده، اگر کسی در مسیر رودخانه و سیل خانه درست کرد و سد محکمی در مقابلش نباشد، نمی‌گوید، خانه از آن کیست و باید مردم و مسئولان این معنا را جدی بگیرند.

عسکری با اشاره به ساخت خانه‌ها در مسیر رودخانه در منطقه دلفارد ابراز داشت: اگر یک سیل بیاید، به آنها صدمه می‌زند، و باید انسان سعی کند، مال و جان خود را در معرض خطر قرار ندهد.

وی بیان داشت: دوشنبه شب این هفته اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در سالن اجتماعات ابرار جیرفت با همت مؤسسه یادمان ولایت همزمان با سالروز تبعید رهبر فرزانه انقلاب در دوران ستمشاهی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به قتل مردم مصر توسط ارتش آن کشور افزود: جای تأسف دارد، درست است که بی‌تدبیری و عملکرد بد محمد مرسی سبب شد که از حکومت خلع شود، در روایات داریم کسانی که ظلم کردند، نخست خود آنها گرفتار می‌شوند، حکومت‌ها با کفر می‌مانند اما با ظلم نمی‌مانند.

عسکری متذکر شد: اما ارتش مصر امروز بدتر عمل می‌کند، دست آمریکا و اسرائیل به طور روشن پشت قضایای حملات ارتش مصر  و قتل و عام مردم توسط آنها است، با این توطئه‌هایی که دنیای استکبار درست کرد، مسلمانان در کشورهای اسلامی قتل و خونریزی توسط خودشان راه انداخته‌اند.

وی تصریح کرد: مسلمان‌کشی در عراق به دست یکسری افراد تندرو انجام می‌شود، اگر سران کشورهای اسلامی و مردم مسلمان به هوش نیایند بدتر از این می‌شود.

خطیب نماز جمعه جیرفت گفت: مقام معظم رهبری هشدار دادند و فرمودند که مصر در آستانه جنگ داخلی است و الان عملا این جنگ داخلی را می‌بینیم که جلوگیری از این جنگ ممکن نیست، مگر اینکه مردم به هوش بیایند و دشمنان خود را بشناسند و کنار بزنند.

انتهای پیام/80002/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول