اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد برگزاری نماز جمعه همدان:

ستاد نماز جمعه دارای اعتبارات دولتی نیست/ نمازگزاران کمک کنند

معاون ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه دارای هیچ گونه اعتبارات دولتی نیست، گفت: این ستاد برای انجام بهتر فعالیت‌های خود نیازمند کمک نمازگزاران است.

ستاد نماز جمعه دارای اعتبارات دولتی نیست/ نمازگزاران کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود احدیان ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به اهمیت آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه و اثرات تربیتی و معنوی آن اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است که دارای مواهب بسیاری برای جامعه بوده و هست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 800 نقطه از کشور نماز جمعه برگزار می‌شود، ادامه داد: در استان همدان نیز در 20 نقطه شاهد برگزاری این فریضه الهی هستیم.

معاون ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با اشاره به عضویت 27 نفر از نخبگان فرهنگی در شورای نماز جمعه گفت: سال گذشته 45 جلسه شورای نماز جمعه در استان برگزار شد.

وی افزود: همچنین طی سال گذشته 110 مراسم مربوط به شهادت‌ها، سوگواری، جشن‌ها و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و دینی و همچنین کلاس‌های بصیرت‌افزایی برگزار شده است.

احدیان با بیان اینکه نماز جمعه دارای هیچ گونه اعتبارات دولتی نیست، خاطرنشان کرد: این ستاد برای انجام بهتر فعالیت‌های خود نیازمند کمک نمازگزاران است که این مهم باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به هراس دشمن از تجمعاتی چون نماز جمعه تصریح کرد: دشمن چشم طمع به این اجتماعات دارد و می‌خواهد به هر ترفندی مانع از برگزاری آن و یا حضور کمرنگ مردم در آن شود.

معاون ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: باید از نیروهای نظامی و امنیتی کشور برای تأمین امنیت در کشور به ویژه در اجتماعاتی چون نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده قبل از برگزاری نماز جمعه گفت: تعیین سخنران قبل از نماز جمعه یکی از این موارد است که جایگاه آن این سخنران تا حدی دارای اهمیت است که جنبه ملی هم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/89002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول