اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حرکت در مسیر منویات رهبری اولویت کاری دولت جدید باشد

امام جمعه سنندج خواستار توجه بیش از پیش اعضای کابینه جدید دولت یازدهم در راستای خدمت گسترده به مردم و تحقق منویات رهبری شد و گفت: حرکت در مسیر منویات رهبری اولویت کاری دولت جدید باشد.

حرکت در مسیر منویات رهبری اولویت کاری دولت جدید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ایران اسلامی مقتدرترین نظام سیاسی منطقه بوده و یکی از با ثبات‌ترین نظام‌های سیاسی در جهان است.

وی افزود: امنیت پایدار موجود در کشور مرهون نثار خون صدها هزار شهید گلگون کفن و ایثارگری‌های میلیون‌ها زن و مرد ایرانی بوده و حفاظت از این نعمت الهی بر همه ما یک تکلیف ملی و دینی است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه در سایه امنیت و آرامش اجتماعی شاهد شکوفایی حوزه‌های مختلف خواهیم بود تصریح کرد: پیشرفت‌های کنونی نظام مقدس اسلامی ایران در سایه امنیت نشأت‌ گرفته از وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب در کشور بدست آمده است.

ماموستا مجتهدی بر هوشیاری و بصیرت روزافزون همه اقشار مردم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تأکید کرد و خواستار دقت‌نظر هرچه بیشتر مسئولان و مدیران در خصوص خدمت بی‌شائبه به مردم شد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تأیید صلاحیت وزرای دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: امید است اعضای کابینه دولت یازدهم با همت و تلاشی مضاعف در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش کنند و در این مسیر نیز منویات مقام معظم رهبری را در سرلوحه امور کاری خود قرار دهند.

ماموستا مجتهدی افزود: باید حرکت در مسیر تحقق منویات رهبری اولویت کاری دولت جدید باشد چرا که انسجام و اتحاد در جامعه اسلامی بدون عمل به منویات امام و رهبر جامعه اسلامی میسر نمی‌شود و پیشرفت و تعالی در آن جامعه به کندی پیش خواهد رفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدواریم در دولت یازدهم شاهد نگاه ویژه به دغدغه‌ها و مشکلات مردم کردستان در حوزه‌های مختلف باشیم و رشد و تعالی کردستان و بالفعل‌کردن توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در این استان غنی سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/79006/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول