اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی ناچیز است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ناچیز افزایش می‌یابد در صورتی که شهریه‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی وزارت علوم در حدود 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، حیدرعلی شایان‌فر در مراسم معارفه رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که امروز در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین شاهد تشکیل منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سیاست تمرکززدایی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برکات هیئت امنای استانی، استانی شدن اداره واحدهای دانشگاه آزاد، افزایش مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در مدیریت و بهره‌گیری از خرد جمعی به جای خرد فردی است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: تا به امروز ما شاهد برگزاری هشت هیئت امنای استانی در کشور هستیم که در آینده بسیار نزدیک تمام استان‌ها شاهد برگزاری این جلسه با برکت خواهد بود.

وی تمرکززدایی، ارتقای کیفیت تصمیم گیری‌ها با استفاده از خرد جمعی، زمینه بهره‌مندی از افکار و دیدگاه‌های مختلف در مدیریت دانشگاهی براساس نیازسنجی‌های منطقه‌ای و استانی و نیز افزایش انگیزه برای مشارکت در توسعه آموزش عالی را از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

شایانفر با بیان اینکه هم‌اکنون 441 نفر از مدیران استانی و اساتید برجسته عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد هستند، اذعان داشت: در هر استان، استاندار و امام جمعه مرکز استان، رئیس بزرگ‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی بوده و نمایندگان وزیران علوم و بهداشت و درمان، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دو نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و دو نفر از رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مختلف عضو هیئت امنا هستند.

وی اضافه کرد: چند اقدام مهم و اصولی در دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری شکل گرفت که بسیار مفید و پرفایده بوده که یکی از آنها افزایش ناچیز شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است در صورتی که شهریه‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی وزارت علوم در حدود 20 درصد افزایش یافته است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 6 کمیته تخصصی از 30 مرداد تا یکم شهریور در واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در این اجلاس با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، مشاوران، نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نمایندگان تشکل‌ها، مدیران سازمان مرکزی، 700 نفر از رؤسای مراکز، مسؤلان دفاتر نهاد نمایندگی مقام روسا و دبیران مناطق دانشگاهی، همه روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و مسئولان استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: در این اجلاس 6 کمیته تخصصی به ریاست معاونان دانشگاه در حوزه‌های مختلف تشکیل می‌شود تا برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام و معاونت‌های این دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در دوران مدیریت جدید می‌پردازند.

انتهای پیام/89003/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول