اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام کرد

پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه صنعتی ارومیه

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: پردیس دانشگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه در 9 رشته تحصیلی کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه صنعتی ارومیه

جعفر عبداللهی شریف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در بین 31 استان کشور تنها استانی است که وزارت علوم مجوز دو پردیس دانشگاهی را داده است و آن هم به سبب کسب رتبه نخست دانشگاه صنعتی ارومیه در بین دانشگاه‌های تازه تاسیس کشور است.

وی با بیان اینکه پردیس دانشگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه مهر ماه امسال در 9 رشته کارشناسی ارشد پذیرش دارد، عنوان کرد: از این 9 رشته تحصیلی هر رشته 15 نفر ظرفیت پذیرش دارد که در مجموع سالانه 135 نفر در پردیس دانشگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه پذیرش می‌شوند.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی ارومیه ادامه داد: در آینده نزدیک مجوز پذیرش دانشجوی دکتری نیز برای پردیس دانشگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه دریافت می‌شود.

شریف خاطرنشان کرد: مدارک ارائه شده در پردیس دانشگاهی تفاوتی با دانشگاه نداشته و تفاوت پردیس دانشگاهی با دانشگاه در پرداخت شهریه است.

وی یادآور شد: پردیس دانشگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه در دو شعبه از جمله در محل فعلی دانشگاه صنعتی ارومیه و کیلومتر پنج جاده سرو با هفت هزار مترمربع فضای ساخته شده دانشجو می‌پذیرد.

شریف با بیان اینکه دانشگاه صنعتی ارومیه در بین دانشگاه‌های تازه تاسیس رتبه نخست را دارد، تصریح کرد: در سال 89-90 دانشگاه صنعتی ارومیه از لحاظ امر نظارت و ارزیابی درونی رتبه یازدهم را کسب کرد.

وی اعتلای فرهنگ و موقعیت علمی آذربایجان غربی و نقش موثر آن در کشور، توسعه آموزش عالی استان و بهبود شاخص دانشجو، افزایش سهم دانشجویان رشته‌‌های فنی و مهندسی، تقویت ارتباط بخش صنعت و معدن با بخش آموزش عالی، تسریع و تسهیل توسعه بخش صنعت آذربایجان غربی و تربیت نیروی انسانی متخصص، عملی کردن سیاست‌های محرومیت زدایی در منطقه، کمک به تبدیل استان از یک اقتصاد نهاده محور به یک اقتصاد بهره‌ور محور را از اهداف اصلی تاسیس دانشگاه صنعتی ارومیه عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول