اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

آزادگان به زیارت همسنگرانشان می‌روند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: همزمان با سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت این هفته، آزادگان سرفراز در اولین روز این هفته به دیدار همرزمان و همسنگران خود می‌شتابند.

آزادگان به زیارت همسنگرانشان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته گرامیداشت آزادگان سرافراز در اردبیل اظهار داشت: 26 مرداد سال 69 آزادگان سرافراز ما بعد از گذراندن ایام سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعث به میهن اسلامی بازگشتند و با حضور خود عزت و شوکتی دوباره به نظام اسلامی بخشیدند.

وی تصریح کرد:‌ در تجلیل از این آزادگان که سال‌ها در اسارت رژیم بعثی و در چنگال خون‌خواران روزگار بودند، قرار است برنامه‌های مناسبتی و گرامیداشت مختلفی در سطح استان برگزار شود که در نخستین برنامه قرار است آزادگان با حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه این هفته قبل از خطبه‌های نماز به بیان خاطرات و رنج‌های دوران اسارت بپردازند.

سید شنوا در ادامه خاطر نشان کرد: روز شنبه همزمان با اولین روز هفته گرامیداشت آزادگان قرار است این دلاورمردان عرصه صبر و استقامت با حضور در سر مزار شهدای جمهوری اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس با همرزمان و همسنگران خود تجدید بیعتی داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد:‌ در روز یکشنبه مراسم تجلیل و گرامیداشت آزادگان سپاهی و بسیجی در سالن ولایت با همکاری سپاه استان برگزار می‌شود که قرار است در این آیین از این سرمایه‌های معنوی تجلیلی شایسته صورت بگیرد.

وی بیان کرد: در روز دوشنبه شاهد برگزاری برنامه تجلیل از آزادگان شاغل در ادارات با همراهی مسئولان اجرایی استان است که با تقدیم لوح سپاس از ایثارها و تلاش‌های آنها از این سرمایه‌های معنوی تقدیری در خور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه گفت:‌ روز سه‌شنبه جشن بزرگ آزادگان در سالگرد ورود این مفاخر روزگار آغاز می‌شود و در کنار آن سعی داریم با حضور در منازل آزادگان جانباز، در بستر بیماری و همچنین آزادگانی که بعد از حضور در کشورمان به درجه شهادت نایل شدند از خانواده‌های آنها دلجویی کنیم.

سید شنوا یادآور شد: ما همچنان معتقدیم که اگر امروز مجموعه‌ای از افتخارات نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است در سایه آزادگی و حریت مردان سخت‌کوش و صبوری بوده که دلاورانه در صحنه حاضر شده و در یک جنگ نابرابر به فیض شهادت و یا جانبازی و اسارت رسیدند که همه این افراد شناسنامه‌های افتخار و سند هویتی ما هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز شوکت و عزتی را در دنیا دارد به واسطه همین صلابت‌ها و شایستگی‌هایی است که هیچ وقت رنگ نباخته و حقیقت خود را نیز از دست نمی‌دهد.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول