اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

فعالان حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در رودان تجلیل شدند

با حضور فرماندار رودان، رئیس خانه مطبوعات هرمزگان، معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودان از فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تجلیل شد.

فعالان حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در رودان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، رئیس خانه مطبوعات هرمزگان عصر امروز در این همایش با اشاره به نقش و جایگاه خبر و رسانه در جامعه و تأثیرگذاری رسانه‌ها در عرصه تحولات بین‌المللی، اظهار داشت: در عصر حاضر قدرت واقعی از آن جوامعی است که در کنار توجه به توسعه دانش و تخصص، از ظرفیت عظیم رسانه‌ها نیز برای نیل به اهداف خود بهره می‌برند.

شیرزاد عزتی، تداوم حیات جوامع را مرهون همگامی و همراهی با رسانه‌ها عنوان کرد و با اشاره به تفاوت میان کارکرد و رویکرد رسانه در ایران و کشورهای غربی، افزود: در کشور ما توجه به اخلاق و ارزش‌های اسلامی در حوزه رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این مهم می‌تواند در توسعه و بسط عدالت اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در ادامه آیین تجلیل از فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، شهرستان رودان را دارای پتانسیل‌هایی بالا در حوزه رسانه معرفی و اضافه کرد: بسیاری از پیشگامان عرصه خبر و خبرنگاران شاخص استان که دارای قلم قوی در این حوزه هستند از این شهرستان بروز و ظهور پیدا کرده‌اند.

عزتی همچنین ضمن اعلام خبر راه اندازی 10 دفتر نمایندگی خانه مطبوعات طی سال جاری در شهرستان‌های هرمزگان گفت: توزیع عادلانه خدمات و بهره‌مندی از امتیازات برابر بین تمامی خبرنگاران استان از اهداف راه اندازی دفاتر شهرستانی است.

در این آئین میرزا علیرضا ذاکری به عنوان مسئول نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان رودان معرفی و منصوب شد و همچنین از 14 نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز با اهدا لوح سپاسی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/88005/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول