اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئین تجلیل از خبرنگاران دشتستانی

خانواده شهید داریوش شاهینی تجلیل شدند

در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دشتستان، خانواده شهید داریوش شاهینی از شهدای رسانه‌ای 15 آذر تجلیل شدند.

خانواده شهید داریوش شاهینی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دشتستان از خانواده شهید داریوش شاهینی، تنها شهید رسانه‌ای استان تجلیل کرد.

منصوره رضایی، همسر شهید داریوش شاهینی در این آئین اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در تثبیت فرهنگ جوامع و القای مفاهیم ارزشی و انقلابی در جامعه دارند و تمامی رسانه‌های جهان اسلام موظفند، در راستای تقویت فرهنگ ناب الهی و اسلامی کوشا باشند.

وی افزود: امروز دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا با به‌کارگیری ابزار رسانه و گسترش و تقویت منابع رسانه‌ای خود سعی در القاء و ترویج فرهنگ منحط و فاسد خود در قلب تمامی جوامع انسانی، به‌ویژه جوامع اسلامی دارند.

رضایی عنوان کرد: بررسی‌ها در ساختار شبکه‌های ماهواره‌ای، مطبوعات و سایت‌های اینترنتی کفر جهانی به هر بیننده‌ای ثابت می‌کند که اینها با تکیه بر اصول حرفه‌ای و با نشر اکاذیب سعی در دستیابی به اهداف شوم و منحوس خود دارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید شاهینی، اذعان داشت: شهید شاهینی انسانی مخلص و فردی پرهیزگار، ولایت‌مدار، متعهد به اصول و آرمان‌های انقلاب بود و با تمام وجود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد.

همسر شهید شاهینی ادامه داد: خبر در جوامع مختلف از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع اساس و پایه شکل‌‍گیری افکار عمومی جامعه را تشکیل می‌دهد.

رضایی اذعان داشت: همه خبرنگاران باید برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی گام بردارند و اجازه ندهند هیچ خللی در مسیر انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: مسائل داخلی نظام نباید رسانه‌ای شود و طرح برخی مسائل در رسانه‌ها صرفا خوراک رسانه‌های بیگانه و معاند نظام را تامین می‌کند و خبرنگاران ایران اسلامی باید از پرداختن به این مسائل پرهیز کنند.

شهید مهندس داریوش شاهینی متولد 1356 برازجان، دانش‌آموز ممتاز مدارس برازجان، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی از دانشگاه شیراز در سال 1379، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، عضو شورای فرهنگی و گزینش دانشگاه شیراز، دبیر اجرایی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور، عضو بسیج سازمان صدا و سیما، مدیر گروه واحد مرکزی خبر صدا و سیما، دبیر گفت‌وگوی ویژه خبر 22:30 شبکه دوم سیما، تحلیل‌گر سیاسی معاونت سیاسی صدا و سیما، دبیر بولتن محرمانه خبر صدا و سیما در 15 آذر ماه 84 در راه سفر برای پوشش خبری رزمایش «عاشقان ولایت» با اهداء سر و بدن سوخته خود به جرگه عاشقان ولایت پیوست.

بر اساس گزارش فارس، فرماندار دشتستان در این آئین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همسر و دختر خردسال شهید داریوش شاهینی تجلیل کرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول