اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری اداره کل ارشاد استان کرمان خبر داد

برپایی نمایشگاه نقاشی جشنواره شهید باهنر

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه نقاشی مربوط به جشنواره شهید باهنر طی هفته دولت در نگارخانه شاهرخی کرمان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی جشنواره شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میثم ثمررخی صبح امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: نمایشگاه نقاشی مربوط به جشنواره شهید باهنر طی هفته دولت در نگارخانه شاهرخی کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین نمایشگاه پوستر با عنوان شهید در موزه هنرهای معاصر، رونمایی از کتاب فعالیت‌های فرهنگی استان و افتتاح یک هزار مترمربع طرح‌های عمرانی اداره کل ارشاد از برنامه‌های هفته دولت است.

خدمات شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ایران ثبت شده است

مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت زمان کوتاه مسئولیت خود صادقانه و خالصانه خدمت کردند و تلاش‌های آنها در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در مورد ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: امیدواریم با تبیین ابعاد مختلف زندگی شهیدان رجایی و باهنر برای ساخت جامعه ارزشمند، معنوی، روحانی، کارآمد و پویا استفاده ببریم. 

صدفی ساده‌زیستی، انتقادپذیری، مجاهدت، صبر و اخلاص را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر بهره‌گیری از سیره شهدا و مطالعه و استفاده از وصیت‌نامه آنها است. 

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی در هفته دولت وظیفه خود می‌داند که خیرات و برکات نظام را به جامعه نشان دهد، زیرا یکی از راه‌های دشمن و ترفندهای آنها ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

برگزاری یادواره شهدای دولت در گلزار شهدای کرمان 

حمیدرضا رستمی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در شورای مشورتی شورای تبلیغات اسلامی اظهار داشت: یادواره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر پنجشنبه هفتم شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی دعای کمیل در جوار مقبره پدر بزرگوار شهید باهنر و غبارروبی قبور مطهر شهدا از برنامه‌های این روز است.

رستمی تصریح کرد: بنیاد شهید پیشنهاد چاپ کتاب شهدای کارمند استان کرمان با همکاری ادارات استان را داده تا طی شش ماه آینده و یا اوایل سال 93 آماده شود.

هفته دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی است

مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: هفته دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی بوده و برنامه‌های متعددی نیز در این هفته تدارک دیده شده است.

وی افزود: تجدید میثاق کارمندان با شهدای دولت و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، دیدار عمومی استاندار و فرمانداران در محل مصلاهای نماز جمعه سراسر استان، برگزاری جشنواره شهید رجایی و باهنر و افتتاح چند طرح عمرانی از جمله برنامه‌های این هفته است.

به گزارش فارس، پخش مستند ویژه شهید باهنر از صدا و سیمای مرکز کرمان، درج بخشی از خاطرات و سیره مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در مطبوعات و رسانه از جمله برنامه‌های پیشنهادی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر بود.

انتهای پیام/80017/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول