به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیاکبر پورمحمدی امشب در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان با تأکید بر برگزاری نشستهای ویژه روابط عمومیها اظهار داشت: اگر روابط عمومیها فعال باشند، تأثیر زیادی در روند پیشرفت و موفقیت ادارات و سازمانها دارند.
وی تصریح کرد: روابط عمومیها با بیان رضایتها و نارضایتیها، نقاط ضعف و قوت اداره و سازمان را نشان میدهند و در نتیجه مدیران را به سمت رفع و تقویت آن نقطه میکشانند.
پورمحمدی با بیان اینکه هر چه روابط عمومی قویتر باشد به نفع تشکیلات و سازمان است، بیان داشت: یکی از هنرهای روابط عمومیها برقراری ارتباط مدیر با سایر کارمندان است به طوریکه به راحتی بتوانند مشکلات موجود را مطرح و در این راستا نحوه برخورد و شیوه برقراری ارتباط و رفتار مهم است.
حمیدرضا ایرانمنش، مشاور فرماندار رفسنجان نیز اطلاعرسانی را مهمترین وظیفه روابط عمومیها دانست و بیان کرد: یکی دیگر از نقشهای روابط عمومی ترغیب مشتریان درونی و بیرونی سازمان است.
وی افزود: روابط عمومیها ، سازمان را به سمت حرکت رو به جلو پیش میبرند و در واقع این واحد، مشاور همه است.
ایرانمنش با تأکید بر داشتن زیرساختهای درست روابط عمومی بیان داشت: کسی که قرار است، منبع اطلاع باشد، باید اقتدار داشته باشد و اگر واحدهای روابط عمومی تقویت شوند رشد چند برابری داریم.
انتهای پیام/80016/ذ20/د1000