اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی اردبیل:

روابط عمومی‌ها باید در تعمیق همنوایی بین دستگاه‌ها یاریگر اصلی باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی باید در تعمیق همنوایی و تقویت همسازی بین دستگاه‌ها و مردم تلاش کنند.

روابط عمومی‌ها باید در تعمیق همنوایی بین دستگاه‌ها یاریگر اصلی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر اسمعیل‌نژاد عصر امروز در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل در اردبیل اظهار داشت: در مجموع جهاد کشاورزی استان اردبیل همسویی دامپزشکی با روابط عمومی سازمان را یک ضرورت می‌داند و معتقدیم روابط عمومی سازمان در مقابل مخاطبان و افکار عمومی در استان به عنوان یک مجموعه یکپارچه باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه ریاست سازمان به لحاظ اهمیت موضوع در برنامه‌های کلان روابط عمومی و فعالیت‌های آن را مهم می‌داند و از سوی دیگر بایستی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری روابط عمومی سازمان در تعمیق همنوایی و تقویت همسازی بین دستگاه‌ها و مردم تلاش کنند، جایگاه آن شاخص و ممتاز است.

اسمعیل‌نژاد خاطر نشان کرد: به یقین هم اکنون این ظرفیت در روابط عمومی با حمایت رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شده و باید مجموعه جهاد کشاورزی در استان بتواند از این ظرفیت با همکاری رسانه‌ها بهره بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی اردبیل با اشاره به رسالت جهاد کشاورزی اضافه کرد: اداره کل دامپزشکی استان با توجه به وظیفه مهم خود در راستای اغنای افکار عمومی و تأمین مطالبات مخاطبان که همواره در بهداشت تغذیه انسان‌ها به ویژه بخش دام و تولیدات آن نقش اساسی و کلیدی خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: اگر بتوان ارتباط خود را در هماهنگی و همسویی با روابط عمومی سازمان تقویت کرده و توسعه داد به یقین بسیاری از اهداف تحقق پیدا می‌کند.

 

پیشرو بودن دامپزشکی اردبیل در بحث پیشگیری و کنترل بیماری‌ها

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به عملکرد دامپزشکی استان به ویژه در پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی گفت: در حال حاضر در آنالیز کاری در مهار تهدیدها و تبدیل آن به فرصت‌ها و موفقیت‌ها شایسته‌ترین دسترسی حاصل شده است به طوریکه تیم‌های نظارتی در سطح استان با دقت و حساسیت بیشتر فعال هستند.

صادق صالحی افزود: در این بین از دقت نظر مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی که با نگاه ارتباطی سعی در هماهنگی تنگاتنگ دستگاه‌ها و مردم دارند به نیکی یاد کرده و گسترش این ارتباطات را از عناصر مهم فعالیت‌های روابط عمومی اعلام کرد.

 

خبرگزاری فارس در انعکاس سریع و بدون فوت زمان رخدادهای کشاورزی چهره ممتاز استان است

 

در این نشست تخصصی اطلاع‌رسانی که در دفتر کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان تشکیل شد مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اقبال گسترده آحاد مردم و مسئولان به موضوع روابط عمومی که امروزه در مدیریت ارتباطات نقش تأثیرگذاری بین دستگاه‌های اجرایی و مردم دارد، تصریح کرد: تمام تلاش روابط عمومی در مجموعه جهاد کشاورزی استان که همواره در تأمین امنیت غذایی مصرف‌کنندگان معطوف شده است در راستای تقویت و به روزرسانی ارتباطات مسئولان این بخش است.

جاوید صحرایی خاطر نشان کرد: بایستی در فعالیت‌های دامپزشکی با تکیه بر دانش نوین اطلاع‌رسانی از تمام ظرفیت‌های ابزار پیام‌رسانی اعم از صدا و سیما، مطبوعات و سایت‌های خبرگزاری فعال در استان به صورت نظام‌مند استفاده کرد.

وی در پایان سخنان خود با قدردانی و تشکر از زحمات اصحاب رسانه در استان بیان کرد:‌ در حال حاضر منابع خبری کلیه رسانه‌ها مهد فعالیت تولیدات کشاورزی با تمام گرایش‌های مربوط به اقدامات مسئولان جهاد کشاورزی است که حقیقتاً صدا و سیما به نحوه شایسته همکاری و فعالیت داشته و مطبوعات نیز یاریگر ما هستند اما در بین خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس در انعکاس سریع و بدون فوت زمان اخبار این سازمان چهره شاخص و ممتاز بوده و از تمام امکانات خود بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/62001/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول