اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان البرز:

وضعیت و جایگاه روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در استان البرز بهبود بخشد

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان البرز گفـت: برای توسعه و پیشرفت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان باید وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها بهبود داده شود.

وضعیت و جایگاه روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در استان البرز بهبود بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو ظهر امروز در اولین نشست رسمی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان البرز اظهار داشت: روابط عمومی‌ها مهمترین و اساسی‌ترین بخش در دستگاه‌های اجرایی بوده و به عنوان پل ارتباطی بین مدیران و مردم عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: تببین جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها و شناخت کلی از وظایف این مهم یکی از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت روابط عمومی‌ها در این استان باید تدابیر اساسی اندیشیده شود، افزود: با سیاست‌های کلی و با استفاده از کار کارشناسی شده می‌توانیم وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان را بهبود بخشیم.

کردلو با اشاره به جایگاه خطیر مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: مسئولان روابط عمومی باید به گونه‌ای عمل کنند تا علاوه بر شناساندن رسالت مهم روابط عمومی به همگان نقش و اهمیت این مهم نیز برای مسئولان و مدیران در دستگاه‌های اجرایی مشخص شود.

کردلو داشتن نگاه کارشناسانه، عمیق و ریزبین روابط عمومی‌ها را مهمترین شاخص‌های مسئولان روابط عمومی عنوان کرد و گفت: کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این راستا چهار کمیته تخصصی زیر مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان البرز تشکیل شده است.

این مسئول کمیته برنامه و بودجه به ریاست مدیر روابط عمومی شهرداری کرج، فرهنگی ـ ورزشی به ریاست مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، آموزش و پژوهش به ریاست مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز و کمیته ارتباطات و تبلیغات به ریاست مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ را از چهار کمیته تکمیل شده عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول