اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین‌بار صورت گرفت

برتری روابط‌ عمومی شهرداری فرون‌آباد در سطح استان تهران

روابط‌عمومی شهرداری فرون‌آباد برای چندمین‌بار در سطح استان تهران برتر شد.

برتری روابط‌ عمومی شهرداری فرون‌آباد در سطح استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، روابط‌ عمومی شهرداری فرون‌آباد برای چندمین‌بار عنوان روابط عمومی برتر استان تهران را از آن خود کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از مدیر روابط‌ عمومی شهرداری فرون‌آباد به‌عنوان روابط‌ عمومی برتر شهرداری‌های استان تهران تقدیر کرد.

صبح امروز در مراسمی که با حضور محمدرضا محمودی معاون امور عمرانی استانداری، مرادی مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست حراست استانداری، ثنایی موحد مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، اردوخانی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، دعاگو امام جمعه و لاریجانی فرماندار شمیرانات و شهرداران شهرهای استان تهران برگزار شد، معاون امور عمرانی استانداری تهران در تقدیر نامه‌ای خطاب به حسن سندگل، از تلاش‌ها و زحمات وی برای ارتقای جایگاه مدیریت شهری و کوشش جهت پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به موقع اخبار به عنوان روابط عمومی برتر شهرداری‌های استان تهران قدردانی کرد.

شایان ذکر است، روابط عمومی شهرداری فرون‌آباد در طول این چند سال اخیر از تأسیس شهرداری با انعکاس به‌موقع اخبار و عملکرد شهرداری تاکنون موفق به کسب چند رتبه برتر در سطح استان شده است.

در لوح سپاسی که از سوی معاون امور عمرانی استانداری تهران در این ارتباط صادر شده آمده است: به پاس یک سال تلاش موثر شما در امر پاسخگویی و اطلاع‌رسانی و آشنایی شهروندان از عملکرد شهرداری و نظر به فعالیت مطلوب پورتال اطلاع‌رسانی آن شهرداری و همچنین همکاری موثر و به روز با روابط عمومی این معاونت بدینوسیله مراتب قدردانی خود را به جهت زحمات و تلاش‌های صورت گرفته اعلام میدارد، امید است با پیروی از سیاست‌های عمومی دولت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول