اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان مراکز تحقیقات کشاورزی کشور

روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت برتر شد

روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج در بین مراکز تحقیقات کشاورزی کشور عنوان روابط عمومی برتر را کسب کرد.

روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در ارزیابی عملکرد سالانه روابط عمومی‌های مراکز تحقیقات کشاورزی سراسر کشور که هر ساله انجام می‌شود، روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج عنوان روابط عمومی برتر را از آن خود کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج با اعلام آیتم‌های 14گانه ارزیابی روابط عمومی مراکز تحقیقات کشاورزی سراسر کشور گفت: در ارزیابی به عمل آمده، روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

علی بهروج افزود: امروزه گسترش فناوری‌های ارتباطی موجب از بین رفتن مرزهای جغرافیایی شده است و در دنیای معاصر یکی از شاخصه‌های توسعه‌ یافتگی، سرعت انتقال اطلاعات است.

وی بیان داشت: برای پرداختن به روابط و تعامل اطلاع‌رسانی و نقش آن در توسعه بخش کشاورزی باید در اطلاع‌رسانی به اصل «تاثیرپذیری و تاثیرگذاری پیام» و دوسویه‌ کردن ارتباطات برای جلب مشارکت و اعتماد عمومی روی آوریم.

بهروج خاطر نشان کرد: این مرکز به منظور رشد و توسعه بخش کشاورزی در راستای بهبود رفاه مادی و امنیت غذایی و خود اتکایی در محصولات استراتژیک در تلاش برای ایجاد تحرک و تحول در اطلاع‌رسانی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با گسترش و تقویت پایه‌های اساسی و بنیادی روابط عمومی در راستای اطلاع‌رسانی، پاسخگویی، تغییر نگرش، نقد و اصلاح نظریه‌ها و عملکردها تلاش کرده و در حیطه عمل سازمانی خود، فرهنگ مناسب را برای توسعه پایدار ایجاد کند.

انتهای پیام/2655/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول