اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندهی دریابانی استان بوشهر

خبرنگاران بوشهری تجلیل شدند

در آیینی که به همت فرماندهی دریابانی استان بوشهر برگزار شده بود، خبرنگاران فعال حوزه دریابانی این استان تجلیل شدند.

خبرنگاران بوشهری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در این مراسم با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران حوزه دریابانی اظهار داشت: روز خبرنگار نماد اراده انسان‌هایی است که با الهام گرفتن از پیام رسان کربلا، رسالت خطیر واگویی صحیح واقعیت‌ها در صحنه نبرد حق علیه باطل را بر عهده گرفتند و همچون مشعلی فروزان جامعه را به سوی حقیقت سوق دادند.

عبدالرحیم اسکندری تصریح کرد: آنچه امروز در جنگ نرم با دشمنان بشریت به جامعه رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران کمک می‌کند تا حقایق جنگ، فقر و غنا و نبرد اسلام ناب محمدی را بازگو کند و در غبار فتنه‌ها و تزویرها اهمیت اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان برسانند دو ویژگی مهم بصیرت و صراحت شجاعانه است.

وی افزود: تمام خبرنگارانی که امروز در این عرصه فعالیت دارند از دو ویژگی بصیرت و صراحت شجاعانه برخوردارند.

جانشین فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: نقش خبرنگاران در انعکاس واقعیات جامعه به ویژه رفع محرومیت‌ها بسیار مهم است، در ایران اسلامی به برکت وجود خبرنگاران بصیر و آگاه، در جای جای دنیا حرف برای گفتن داریم.

اسکندری با بیان اینکه قدم نهادن در عرصه خبرنگاری کاری خطیر است، تصریح کرد: بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح اطلاعات همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های نرم و سخت از انقلاب و آرمان‌های حضرت امام دفاع کرده و در این راه ثابت قدم هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران امروز جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند، اگر در کشوری امنیت باشد و احساس امنیت نباشد نتیجه‌ای ندارد و احساس امنیت را با تلاش رسانه‌ها باید محقق کنیم.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال عرصه مرزبانی و دریابانی در بوشهر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول