اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

خبرنگاران خبر ظهور حضرت مهدی (عج) را مخابره کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امیدواریم خبرنگاران خبر ظهور حضرت مهدی (عج ) را مخابره کنند.

خبرنگاران خبر ظهور حضرت مهدی (عج) را مخابره کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره مطبوعات تنها برای بررسی آثار و خلاقیت‌ها است و تمامی آثار خبرنگاران جزو آثار برگزیده است، چراکه از سوی سردبیر تأیید و قابلیت انتشار پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم تعداد محدود و در حد توان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان با ایجاد بخش موضوعی که با همکاری 22 دستگاه استان که با استقبال خوب خبرنگاران و اهالی قلم مواجه شد و این خود عاملی برای تعامل بیشتر میان مطبوعات و دستگاه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: به امید روزی که خبرنگاران عزیز خبر ظهور حضرت مهدی (عج ) را مخابره کنند که مقدس‌ترین اخبار است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات گسترده‌ای از سوی وزارت ارشاد اصفهان برای اصحاب رسانه و مطبوعات اشاره و اضافه کرد: خبرنگاران دارای جایگاه والایی هستند که با خلق آثار باکیفیت و تحلیل‌های درست و سازنده می‌توانند تأثیرگذار باشند.

قطبی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند آینده جامعه را به سمتی هدایت کنند که به تمدن اسلامی رسیده و گفتمان مسلط در سطح دنیا از آن جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین رسانه‌ها و دانشمندان و بزرگان باید بیش از این باشد، افزود: باید رسانه‌ها از حضور دانشمندان و بزرگان و مراجع عالیقدر اصفهان استفاده کرده و هر روز یادداشتی از این بزرگان را در رسانه‌های خود منتشر کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز به جای انتشار بروشورها مطالب خود را در روزنامه‌ها منعکس که این هزینه در جایی بهتر و با کیفیت‌تر خرج شود.

وی اضافه کرد: رسانه‌های یک تریبون عمومی است و باید بالاتر از اخبار عادی در آنها کار شود.

قطبی با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند با موج خبری مسیر را باز کنند، تأکید کرد: یک موج یک جریان را به وجود می‌آورد و راه را برای تعالی و رشد و اندیشه باز می‌کند.

وی عنوان کرد: استان اصفهان دارای رسانه‌ها و مطبوعات خوبی است و لازم است نشان‌های مطبوعاتی استان اصفهان در سطح کشور شناخته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در پایان با این جمله سخن خود را خاتمه داد که ما در نصف جهان زاینده‌رودی داریم که اصفهان امروز را تبدیل به اصفهان زیبا می‌کند تا انشاالله نسل فردای خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/63007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول