اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 12 تیم؛

تیم‌های اول تا سوم فوتسال قهرمانی شهر دستجرد معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر دستجرد از برگزاری مسابقات فوتسال در این شهر و معرفی تیم‌های اول تا سوم خبر داد.

تیم‌های اول تا سوم فوتسال قهرمانی شهر دستجرد معرفی شدند

حسین دوعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: سعی و تلاش ما این است که در تعامل با سایر دستگاه‌های دولتی واقع در شهر دستجرد و بخش خلجستان، رقابت‌هایی به مناسبت‌های مختلف در هر دو بخش مردان و بانوان و پسران و دختران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در تقویمی که برای همین منظور از ابتدای سال پیش‌بینی کرده‌ایم، رقابت‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان را نیز در زمره برنامه‌های مهم قرار داده و این مسابقات امسال با استقبال بسیار خوب جوانان ورزش دوست و علاقمند به فوتسال در شهر دستجرد برگزار شد.

دوعلی بیان داشت: با اینکه فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح بخش خلجستان و شهر دستجرد به انجام می‌رسد اما فوتسال در بین جوانان این شهر رشته‌ای پرطرفدار است و رقابت‌های جام رمضان این رشته نیز با حال و هوای خاصی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر دستجرد افزود: امسال استقبال از رقابت‌های ورزشی جام رمضان در رشته فوتسال گسترده بود و با تصمیم این اداره از 12 تیم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها ثبت‌نام به عمل آمد و مسابقات در سطح بسیار بالایی به انجام رسید.

وی اضافه کرد: مسابقات جام رمضان امسال با شور و هیجان خاصی در شهر دستجرد برگزار شد و طی آن نکته قابل توجه استقبال بسیار فراتر از انتظار مردم علاقه‌مند به فوتسال و ورزش این شهر از جام رمضان بود که در مسابقات تماشاگران زیادی حضور داشتند.

دوعلی بیان داشت: تیم‌های شرکت‌کننده دیدارهای خود را در مرحله مقدماتی در حالی در سالن ورزشی شهدای شهر دستجرد برگزار کردند که در پایان دیدارهای مراحل مقدماتی و حذفی، در نهایت چهره صعود‌کننده‌ها به دیدار نهایی مسابقات مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: با پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی در نهایت تیم‌های فوتسال باغ یک و شهید سلیمانی به دیدار فینال مسابقات صعود کردند تا در این مسابقه برای کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام رمضان دستجرد با یکدیگر رقابت کنند.

دوعلی افزود: در مسابقه پایانی که با شور و هیجان خاصی برگزار شد، تیم‌های فینالیست بازی بسیار جذابی را به نمایش گذاشتند ولی تیم باغ یک با کسب برتری مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های شهید سلیمانی و شهدای دستجرد دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول