اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مرحله گروهی صورت گرفت

معرفی صعودکنندگان به مرحله دوم فوتسال یادواره شهدای آذر در قم

تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر در قم با پایان دیدارهای مرحله گروهی مشخص شدند.

معرفی صعودکنندگان به مرحله دوم فوتسال یادواره شهدای آذر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم، این مسابقات امسال نیز از نخستین شب ماه مبارک رمضان آغاز شد، اما تفاوت برگزاری آن با دوره قبل افزایش تعداد تیم‌ها بود به طوری که سال گذشته این بازی‌ها با رقابت 40 تیم برگزار شد، اما امسال 48 تیم در این بازی‌ها حضور داشتند.

با توجه به حضور بازیکنان مطرح فوتسال استان قم در تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره، رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم این دوره نیز از جذابیت‌های زیادی برخوردار بود و تیم‌های شرکت‌کننده رقابت نزدیک و تماشایی برای کسب مقام قهرمانی برابر یکدیگر برگزار کردند.

در این دوره از رقابت‌ها 48 تیم حضور داشتند که در رقابتی نزدیک و تماشایی برای کسب عناوین اول تا چهارم، بازی‌های خود را در سالن ورزشی مریم منطقه آذر قم برگزار کردند و با مشخص شدن 24 تیم صعود کننده از مرحله گروهی، بازی‌های این مرحله از شب گذشته آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم، در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از ساعت افطار تا پاسی از شب، بازی‌های مرحله مقدماتی این مسابقات با استقبال کم‌نظیر تماشاگران فوتسال دوست قمی برگزار شد.

این در شرایطی است که در این مسابقات تیم‌های فوتسال از مناطق و محلات قم، ارگان‌ها، باشگاه‌های ورزشی قم، تیم‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال باشگاهی قم با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در حالی که دیدارهای مرحله مقدماتی این مسابقات به شکل دوره‌ای برگزار شد، در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم یعنی مجموعا 24 تیم راهی مرحله دوم شدند که در این مرحله بازی‌های خود را به شکل حذفی برگزار می‌کنند تا 12 تیم به مرحله سوم بروند.

با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی سی و دومین دوره فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر در قم، تیم‌های پوشاک آلتا، طاها، شهباز، صنایع بسته بندی دلیر، شهید جهانبخش، شهاب، زنده‌یاد پودنکی، شهدای گمنام کوه خضر، فراز، فتح، شرکت دشت سبز، پایگاه شهید قربانی، کامپیوتر مجید، انصار، امید سادات، سادات، منتظران، شرکت آی سودا، پایگاه شهیدان محمودنژاد، آرش، بسیج اصناف، پایگاه شهید موسوی‌نژاد، پویا و آرمان به مرحله دوم راه پیدا کردند.

با انجام دیدارهای مرحله دوم 12 تیم از گردونه مسابقات حذف می‌شوند و بدین ترتیب طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، 12 تیم صعود کننده باقی‌مانده دیدارهای خود در مرحله سوم را در قالب چهار گروه سه تیمی برگزار می‌کنند تا از هر گروه تیم‌های صعود کننده مشخص شوند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول