اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره اعلام کرد

تحقق بیش از 123 درصدی اشتغالزایی در چایپاره

فرماندار چایپاره گفت: 7/123 درصد سهمیه اشتغال چایپاره در سال 91 تحقق یافته است.

تحقق بیش از 123 درصدی اشتغالزایی در چایپاره

جلیل غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال 90 تعداد سهمیه اشتغال چایپاره 2 هزار و 288 نفر بوده که تعداد اشتغال ایجاد شده 2 هزار و 574 نفر بود که این میزان تحقق 5/112 (112 و نیم) درصدی اشتغال در چایپاره را در سال 90 نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 تعهد اشتغال چایپاره 2 هزار و 14 نفر بوده که به تعداد 2 هزار و 497 نفر ایجاد اشتغال شده و 7/123 (123 ممیز 7) درصد از سهمیه اشتغال چایپاره در سال 91 تحقق یافته است.

غفاری ادامه داد: در سال 92 نیز تعداد سهمیه اشتغال این شهرستان یک‌هزار و 382 نفر بوده که تاکنون 234 نفر با درصد تحقق 17 درصد اشتغال ایجاد شده و این روند همچنان تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغالزایی فعالیت‌های بسیار مطلوبی توسط اعضا و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان انجام شده به طوری که اشتغال در این شهرستان بیش از صد در صد تعهد اشتغال محقق شده است.

فرماندار چایپاره با اشاره به برنامه امسال در زمینه اشتغال‌زایی، ابراز داشت: تعهد یک‌هزار و 382 نفر در چایپاره برای سال 92 که تاکنون 17 درصد آن تحقق یافته همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: در بخش‌های کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی مرتبط از جمله دامداری، مرغ‌داری، صنایع تبدیلی و در بخش توسعه کشاورزی تسهیلات بسیار خوبی ارائه شده و در بخش صنایع کوچک و مشاغل خانگی تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت شده است.

غفاری با بیان اینکه در زمینه تحقق مشاغل خانگی تعداد 693 طرح با اعتبار 31 هزار و 282 میلیون ریال تصویب شده، اذعان کرد: 227 طرح نیز به مبلغ 10 هزار و 560 میلیون ریال پرداخت و محقق شده است.

فرماندار چایپاره ادامه داد: با توجه به مقطعی بودن تسهیلات مشاغل خانگی متقاضیان از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه آینده در زمینه مشاغل خانگی، عنوان کرد: گسترش اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) با عنایت به اینکه کلیه طرح‌های کوچک خود اشتغالی در زمینه‌های خدمات کشاورزی، صنایع خانگی و... را تحت پوشش قرار داده از برنامه‌های آینده در این زمینه است که با مکانیسم مناسب مراحل ایجاد و تحقق اشتغال را رسیدگی می‌کند.

غفاری افزود: فعال نمودن کارگروه توسعه بخش کشاورزی برای اجرای طرح‌های بزرگ با اشتغال‌زایی و اثرگذاری بیشتر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/61005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول