اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر خبر داد

فعالیت 50 معدن دارای مجوز در ملایر/ اشتغال 427 نفر

فرماندار ویژه ملایر گفت: 50 معدن دارای مجوز در سطح شهرستان ملایر مشغول به فعالیت هستند که زمینه اشتغال 427 نفر را فراهم کرده‌اند.

فعالیت 50 معدن دارای مجوز در ملایر/ اشتغال 427 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان همدان، با اشاره به فعالیت 50 معدن دارای مجوز در ملایر اظهار کرد: این تعداد معدن زمینه اشتغال 427 نفر را در شهرستان ملایر فراهم کرده است.

وی افزود: معادن لاشه آهکی شن، ماسه، سیلیس، خاک صنعتی، گرانیت مشکی، خاکستری و سرب اکثر معادن شهرستان ملایر را تشکیل می‌دهند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برگزاری سه کارگروه و یک کمیته بررسی در بخش معادن شهرستان، اظهار داشت: این جلسات باعث شد تا در آمار و ارقام این معادن تغییراتی ایجاد شود.

وی تهیه لیست معادن و اطلاعات مربوط به آن‌ها، تهیه لیست معادن تعطیل شده، برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات با معارضین و بهره‌برداران و پیگیری مشکلات معادن را از اقدامات صورت ‌گرفته در این جلسات دانست.

آزادبخت وجود معارضان، نبود راه دسترسی به معادن و کمبود منابع مالی به منظور تجهیز آن‌ها را از جمله مشکلات این حوزه عنوان کرد.

وی به بازدید از چهار معدن شهرستان اشاره کرد و گفت: معارضان محلی یکی از معادن نیز رفع شد.

انتهای پیام/89017/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول