اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی قزوین صورت گرفت

آغاز به کار پنجمین دوره طرح ولایت در قزوین

پنجمین دوره طرح ولایت با حضور مسئولان ارشد استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

آغاز به کار پنجمین دوره طرح ولایت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پنجمین دوره طرح ولایت صبح امروز با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، فرمانده سپاه شهرستان قزوین، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان‌های قزوین و زنجان و مسئول سابق بسیج دانشجویی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

در این مراسم سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان‌ قزوین مطالبی را پیرامون طرح ولایت بیان کردند.

پنجمین دوره طرح ولایت با شعار چیزی به صبح باقی نمانده با حضور دانشجویانی از استان‌های قزوین و زنجان در دانشگاه امام خمینی (ره) به مدت 11 شب از بیست و یکم تا سی و یکم مردادماه آغاز شد.

در پنجمین دوره طرح ولایت 14 کلاس مباحث معرفتی با حضور 14 نفر از استادان مجرب از حوزه علمیه قم و قزوین برای دانشجویان برگزار می‌شود.

کلاس‌های مباحث معرفتی هر روز صبح‌ها از ساعت 7:45 تا 9:45 برگزار می‌شود و دانشجویان برای افزایش کسب معرفت به موضوعات مختلف جامعه در این کلاس‌‌ها شرکت می‌کنند.

این کلاس‌ها به صورت 30 نفره در دانشگاه علوم پایه دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) دایر می‌شود.

همچنین 14 همایش بصیرتی و معنوی با حضور استادان مجرب کشوری در پنجمین دوره طرح ولایت در مدت 11 شب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

در بعد از ظهر پنجمین دوره طرح ولایت چهار کارگاه فرهنگی نیز برپا می‌شود که کرسی‌های آزاداندیشی در چهار گروه خواهران و برادران به صورت آموزشی، اجرایی و عملیاتی با عنوان ماهواره و تأثیر آن در سبک زندگی اسلامی و غربی از جمله این کارگاه‌هاست.

تفسیر خطبه متقین از دیگر برنامه‌های پنجمین دوره طرح ولایت است که قبل از نماز مغرب و عشاء با حضور سیدشمس‌الدین موسوی شالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول