اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی دبیران انجمن‌های علمی بسیج حقوقدانان گیلان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از برگزاری نخستین دوره تداوم آموزشی دبیران انجمن‌های علمی، بصیرتی، معرفتی و تربیتی این سازمان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی دبیران انجمن‌های علمی بسیج حقوقدانان گیلان

ابوطالب اصغری‌جیرهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مذکور اظهار کرد: نخستین دوره تداوم آموزشی دبیران انجمن‌های علمی، بصیرتی، معرفتی و تربیتی سازمان بسیج حقوقدانان استان در روز چهارشنبه 23 مرداد جاری برگزار می‌شود.

وی، برگزاری این دوره آموزشی را با حضور دبیران و اساتید فرهیخته و خبره شجره طیبه صالحین در سالن شهید درویشوند ساختمان بسیج اقشار عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان ادامه داد: در این دوره دبیران انجمن‌ها از مباحث مختلف تربیتی، اخلاقی و بصیرتی با یکدیگر به هم‌اندیشی می‌پردازند.

وی، آشنایی با جدیدترین روش‌های اداره و مدیریت انجمن‌های شجره طیبه صالحین در بسیج حقوقدانان را از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشی مذکور ذکر کرد.

اصغری‌جیرهنده یادآور شد: اکنون تعداد 19 انجمن شجره طیبه صالحین در بسیج حقوقدانان استان تشکیل شده که هر انجمن متشکل از 22 نفر از حقوقدانان است.

وی، این انجمن‌ها را در قالب حلقه‌های صالحین و ساماندهی قضات محاکم دادگستری، وکلا و مشاوران حقوقی، سر دفتران اسناد رسمی، اساتید حقوقی دانشگاه‌ها و کارشناسان حقوقی اداره‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد.

این مسئول، از راه‌اندازی کانون بسیج حقوقدانان رشت در محل کار دفتر هیئت مدیره وکلا و مشاوران حقوقی گیلان در خیابان امام خمینی (ره) رشت خبر داد.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول