اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب شوشتر خبر داد

تکمیل طرح جامع فاضلاب شوشتر تا پایان سال 93

مجری طرح فاضلاب شوشتر از تکمیل طرح جامع فاضلاب این شهرستان تا پایان سال 93 خبر داد.

تکمیل طرح جامع فاضلاب شوشتر تا پایان سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان، رضا طافی زارع اظهار کرد: طی سالیان گذشته از مجموع 248 کیلومتر شبکه مصوب طرح جامع فاضلاب شوشتر 143 کیلومتر تکمیل شد و پس از آن نیز در قالب اوراق مشارکت‌های مردمی 32 کیلومتر دیگر از خطوط شبکه فاضلاب این شهر با قطر بالای 200 م.م به همراه 887 منهول فاضلاب اجرا شد تا با توجه به توسعه محدوده شهری اجرای 80 کیلومتر شبکه دیگر بمنظور تحقق اهداف کلان پروژه فاضلاب این شهر مورد نیاز باشد.

وی افزود: با اجرای 32 کیلومتر خطوط اصلی و 14 کیلومتر خطوط فرعی و انشعابات در شهرک علم الهدی، کمیته سوخت، کاغذسازی پارس و تعاونی 4 کارون امکان واگذاری حدود یک هزار فقره انشعاب فاضلاب نیز فراهم شده است و ساکنان این مناطق می‌توانند با مراجعه به اداره آب و فاضلاب شوشتر نسبت به خریداری حق انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

مجری طرح فاضلاب شوشتر با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال 93 باقیمانده خطوط شبکه اصلی شهرستان شوشتر نیز اجرا می‌شود و طبق طرح جامع شوشتر بیش از 34 هزار خانوار از خدمات پیشرفته و نوین دفع فاضلاب بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه از اصلاح و آسفالت فوری حدود چهار کیلومتر از مناطق پرتردد شهر شوشتر به منظور رفاه و آسایش مردم و تسهیل در عبور و مرور در روزهای آتی خبر داد و افزود: 23 کیلومتر از خطوط فاضلاب اجرا شده نیاز به آسفالت داشت که 11 کیلومتر آن تا این لحظه آسفالت شده و هفت کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت ریزی است که به محض تامین نقدینگی انجام خواهد شد.

طافی زارع با اشاره به اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شوشتر به ظرفیت 22 هزار متر مکعب در مدار بهره برداری است تصریح کرد: با اجرای کامل طرح جامع فاضلاب شوشتر ضمن برخورداری 100 درصدی مردم از خدمات ویژه دفع فاضلاب از ورود فاضلاب خام به رودخانه کارون و گرگر جلوگیری نیز خواهد شد که به لحاظ ارتقای شاخص‌های زیست محیطی بسیار حائز اهمیت است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری صمیمانه فرمانداری، شهرداری و سایر ارگان‌ها، پیشرفت طرح فاضلاب شوشتر را مدیون همکاری کمیسیون حفاری که در راس آنها فرماندار و شهردار قرار دارند دانست و خواستار ادامه حمایت‌های آنان تا زمان تکمیل این طرح شد. 

انتهای پیام/72001/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول