اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای آبادان:

آبفای آبادان 6 جانتکس تخلیه فاضلاب در اختیار دارد

رئیس اداره آبفای آبادان گفت: 6 جانتکس تخلیه فاضلاب در اختیار این اداره می‌باشد که همگی عملیاتی هستند و آماده رفع هرگونه خرابی فاضلاب می‌باشند.

آبفای آبادان 6 جانتکس تخلیه فاضلاب در اختیار دارد

محراب قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن در خواست از مردم برای اعلام شکایات و خرابی فاضلاب به شماره 122 اظهار کرد: مردم عزیز در نظر داشته باشند تنها با تماس با سیستم هوشمند این اداره درخواست آنها مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از تماس شهروندان با شماره 122 درخواست آنها ثبت و کد رهگیری نیز به آنان داده خواهد شد که از طریق این کد می توانند پیگیر شکایت خود باشند.

رئیس اداره آبفا آبادان اضافه کرد: این اداره در حال حاضر 6 جانتکس تخلیه فاضلاب در اختیار دارد که همگی عملیاتی می‌باشند و پس از پاکسازی یک محل به محل دیگر اعزام می‌شوند.

قنبری اضافه کرد: باوجود اظهار نظرها، اداره آبفا، شکایتی مربوط به پیگیری نکردن شکایت شهروندان دریافت نکرده و تیم‌های عملیاتی این اداره پس از اطلاع از گرفتگی فاضلاب در محل حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول