محراب قنبری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن در خواست از مردم برای اعلام شکایات و خرابی فاضلاب به شماره 122 اظهار کرد: مردم عزیز در نظر داشته باشند تنها با تماس با سیستم هوشمند این اداره درخواست آنها مورد پیگیری قرار میگیرد.
وی ادامه داد: پس از تماس شهروندان با شماره 122 درخواست آنها ثبت و کد رهگیری نیز به آنان داده خواهد شد که از طریق این کد می توانند پیگیر شکایت خود باشند.
رئیس اداره آبفا آبادان اضافه کرد: این اداره در حال حاضر 6 جانتکس تخلیه فاضلاب در اختیار دارد که همگی عملیاتی میباشند و پس از پاکسازی یک محل به محل دیگر اعزام میشوند.
قنبری اضافه کرد: باوجود اظهار نظرها، اداره آبفا، شکایتی مربوط به پیگیری نکردن شکایت شهروندان دریافت نکرده و تیمهای عملیاتی این اداره پس از اطلاع از گرفتگی فاضلاب در محل حضور پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام/72013/صا20/پو3002