اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفا کاشان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه فاضلاب کاشان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگ فاضلاب این شهرستان را 75 درصد اعلام کرد.

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه فاضلاب کاشان

محمدرضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اختصاص 13 میلیون یورو تسهیلات بانکی دیگر توسط بانک توسعه اسلامی به پروژه فاضلاب شهری کاشان اظهار داشت: با افزایش 20 درصدی وام بانک توسعه اسلامی، میزان وام دریافتی از این بانک برای اجرای پروژه فاضلاب شهری شهرستان کاشان از 62.8 میلیون یورو به 75.8 میلیون یورو افزایش یافته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه بزرگ فاضلاب شهرستان کاشان یادآور شد: پروژه مهم و حیاتی فاضلاب شهرستان کاشان که همزمان با پروژه‌های فاضلاب شهری قم و مشهد آغاز شده، توسط سه پیمانکار و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در حال اجرا است.

به گفته وی، خط اصلی پروژه فاضلاب کاشان با لوله‌های 400 تا یک‌هزار و 200 به طول 25 کیلومتر در تعهد پیمانکار خطوط اصلی پروژه است که با اجرای 20 کیلومتر خطوط اصلی تا کنون بیش از 75 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان همچنین عنوان کرد: تا کنون بیش از 150 کیلومتر از حدود 200 کیلومتر مسافت پروژه فاضلاب شهری کاشان اجرا شده است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

اسدی همچنین تعهد پیمانکار دوم پروژه را 101 کیلومتر در زون جنوبی شهرستان کاشان در منطقه فین عنوان و تصریح کرد: اجرای 85 کیلومتر از این میزان مسافت به عنوان تعهد پیمانکار با حدود 80 درصد پیشرفت در حال انجام است.  

این مسئول متذکر شد: 43 کیلومتر از 72 کیلومتر پروژه فاضلاب شهری کاشان در منطقه انتهای بلوار دانش، بلوار صنعت و منطقه زیدی با 58 درصد پیشرفت توسط پیمانکار سوم در حال اجرا است.  

وی با اشاره به اینکه 30 هزار نفر مشترک از این پروژه در سطح شهرستان بهره‌مند می‌شوند، ابراز داشت: در حال حاضر بیش از دو هزار مشترک به شبکه اتصال و بیش از 11 هزار مشترک نیز در انتظار اتصال به شبکه فاضلاب شهری کاشان قرار دارند. 

انتهای پیام/63009/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول