اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیردفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

اجرای طرح مطالعاتی شبکه و تأسیسات فاضلاب در شهرهای استان بوشهر

مدیردفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بازنگری طرح مطالعات مرحله دوم شبکه و تأسیسات فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم 62 درصد پیشرفت دارد.

اجرای طرح مطالعاتی شبکه و تأسیسات فاضلاب در شهرهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی عصر امروز در نشست با مجریان طرح آب و فاضلاب شهرهای استان بوشهر با تشریح طرح‌های مطالعاتی شبکه‌های فاضلاب شهرهای استان بوشهر اظهار کرد: بازنگری طرح مطالعات مرحله دوم شبکه و تاسیسات فاضلاب در شهر بوشهر اجراء شده است که با توجه به اینکه طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر 310 کیلومتر طراحی و اجرا شده است و براساس طرح مطالعاتی جدید، 100 کیلومتر دیگر به آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 62 درصدی بازنگری طرح مطالعات مرحله دوم شبکه و تأسیسات فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌های مطالعاتی 5/1 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، اجرای طرح مطالعات مرحله اول و دوم شبکه فاضلاب در چهار شهر چغادک، عالیشهر، دیر و کنگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب چغادک ، عالی شهر، دیر و کنگان در حال اجرا است که شبکه فاضلاب چغادک بطول 40 کیلومتر ، عالیشهر 85کیلومتر، و دیر و کنگان هرکدام 160کیلومتر طراحی شده است.

عالی با بیان اینکه این طرح مطالعاتی 46درصد پیشرفت دارد بیان کرد: برای اجرای این طرحهای مطالعاتی یک میلیارد و 529میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه مطالعات بازنگری شبکه جمع آوری فاضلاب بوشهر در حال اجراء است گفت: این طرح شامل مطالعه خطوط انتقال، اصلی و فرعی ، شبکه جمع آوری ، انشعابات فاضلاب و تصفیه خانه است.

این مقام مسئول، از اجرای مطالعات بازنگری و تکمیل مرحله اول فاضلاب شهر گناوه خبر داد و اذعان داشت: طول شبکه فاضلاب گناوه 120کیلومتر است که طرح مطالعات بازنگری با اعتبار 549میلیون ریال در حال اجراست و اکنون بیش از 46درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول