اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای خوزستان:

شبکه‌های فاضلاب متناسب با جمعیت هر شهر در سال 1415 طراحی شده است

معاون فنی مهندسی و توسعه شرکت آبفا خوزستان گفت: مشخصات فنی و قطر لوله‌های شبکه فاضلاب 16 شهر استان که در حال اجراست متناسب با آمارهای جمعیتی هر شهر در سال 1415 است.

شبکه‌های فاضلاب متناسب با جمعیت هر شهر در سال 1415 طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیدشمس‌الدین کلانترزاده در خصوص وضعیت کیفی و قطر لوله‌های به کار رفته در پروژه فاضلاب شهرهای استان خوزستان اظهار کرد: مشخصات فنی و قطر و نوع لوله‌های فاضلاب به کار رفته در تمام پروژه‌های فاضلاب شهرهای استان براساس بخشنامه‌های معاونت راهبردی و طبق دستورالعمل‌های کارشناسی شده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور براساس آخرین استانداردها و متناسب با آمارهای جمعیتی هر شهر در سال 1415 طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: شرکت آبفای خوزستان داعیه‌دار یک حرکت کلان بزرگ ملی و استانی از محل فروش اوراق مشارکت است، بنابراین اجرای پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده و با کیفیت مطلوب از اهمیت بسیاری برخوردار است

 

معاون فنی مهندسی و توسعه شرکت آبفا خوزستان اذعان داشت: به شهروندان این اطمینان داده می‌شود که شبکه‌های نوین فاضلاب در دست احداث طبق استانداردهای روز دنیا توسط کارشناسان و مشاوران فنی طراحی و تحت نظارت دقیق مجریان و کارشناسان زبده این شرکت در حال اجرا بوده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: این شرکت به عنوان خدمتگزار مردم اعلام می‌کند اجرای این حرکت ماندگار در استان نیازمند همکاری و تعامل سازنده همه دستگاه‌های مرتبط بوده و تنها در سایه صبر و شکیبایی مردم محقق خواهد شد که خوشبختانه تاکنون با مساعدت همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌ها، اجرای پروژه‌های فاضلاب از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

انتهای پیام/72001/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول