اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

بودجه پروژه فاضلاب شهرضا با فروش اوراق مشارکت محقق می‌شود

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، بودجه پروژه فاضلاب شهرضا با محوریت وزارت نیرو و با شیوه فروش اوراق مشارکت تأمین می‌شود.

بودجه پروژه فاضلاب شهرضا با فروش اوراق مشارکت محقق می‌شود

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: کمبود محسوس بودجه عمرانی کشور در دو سال گذشته از مهم‌ترین دلایل نیمه تمام ماندن تعداد قابل توجهی از طرح‌های مختلف در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های مهم و سازنده در شهرضا، پروژه فاضلاب شهری است که اجرای آن مستلزم اختصاص بودجه مناسب از سوی وزارت نیرو است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه براساس سیاست گذاری‌های انجام گرفته، بودجه این طرح با محوریت وزارت نیرو و به شیوه فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود، افزود: برهمین اساس در آینده نزدیک با فروش یکصد میلیارد ریال اوراق مشارکت، زمینه اجرای این طرح بزرگ مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: بدون شک با تحقق این بودجه زمینه تحولات ساختاری در زمینه پروژه فاضلاب شهری شهرضا محقق می‌شود.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور چشمگیر مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در انتخابات 24 خرداد گفت: بنده براساس وظیفه از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در سطح این دو شهرستان که با اتخاذ سیاست‌های مناسب زمینه برگزاری این حماسه پرشکوه را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به جایگاه فاخر شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیشرفت و آبادانی کشور افزود: از منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرضا، منظریه، دهاقان و گلشن و روستاهای تابع انتظار داریم با درایت و برنامه ریزی مناسب زمینه شکوفایی استعدادهایی برتر این مناطق را مهیا کنند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه منطقه جنوب استان اصفهان از ظرفیت‌های بزرگ و کم نظیری در عرصه‌های مختلف برخوردار است، بیان کرد: بحث مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌رود که انتظار داریم منتخبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به شکل شایسته مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول