اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزشکاران ملی‌‌پوش ناشنوا و پیوند اعضای استان مرکزی افتخار آفریدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزشکاران ملی‌‌پوش ناشنوا و پیوند اعضای استان در رقابت‌های جهانی بلغارستان بار دیگر افتخارآفرینی کردند.

ورزشکاران ملی‌‌پوش ناشنوا و پیوند اعضای استان مرکزی افتخار آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از ورزشکاران ملی‌پوش پیوند اعضا و ناشنوایان استان اظهار کرد: هفت ورزشکار استان مرکزی تیم ملی ناشنوایان و پیوند اعضای کشور را در مسابقات جهانی همراهی کردند که موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی تصریح کرد: افتخاری که ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضا در مسابقات جهانی کسب کردند به دلیل وضعیت خاص این ورزشکاران قابل تقدیر بود و باید برای این افتخارآفرینی ارزش زیادی قائل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بدون شک کسب مدال‌های رنگارنگ در این مسابقات در یک شب حاصل نشده است بلکه نتیجه ماه‌ها تمرین و پشتکار آنها و مربیانشان بوده و باید از افتخار‌آفرینان به شایستگی تقدیر کرد.

ملکی افزود: هیئت ورزش‌های ناشنوایان و پیوند اعضای استان در چند سال اخیر موفقیت‌های بسیاری را در عرصه داخلی و خارجی داشته که نشان از عزم و جدیت در مدیران این هیئت دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه نیز گفت: حسین ‌الله کرمی جودوکار ناشنوای ساوجی در مسابقات المپیک ناشنوایان افتخار‌آفرینی کرد و با درخشش در این دوره از مسابقات به مدال سوم انفرادی در وزن منهای 81 کیلوگرم و مقام سوم تیمی به همراه تیم ملی ایران دست یافت و رضا سلیمی نیز به همراه تیم ملی فوتبال به مقام پنجمی المپیک ناشنوایان دست پیدا کرد.

یوسف خدرویسی افزود: حسین الله‌کرمی که تنها 17 سال سن دارد پیش از این در مسابقات آسیایی به عنوان جوان‌ترین جودوکار به عنوان سومی دست یافته بود و این بار در صوفیه بلغارستان برای کشور افتخار‌آفرینی کرد.

وی تصریح کرد: ساوه با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری و تجهیزات موفق به اعزام این ورزشکاران به مسابقات المپیک تابستانی شده است.

مراسم استقبال از افتخار‌آفرینان پیوند اعضا و ناشنوایان استان مرکزی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

در مسابقات جهانی پیوند اعضا که در دوربان آفریقای جنوبی برگزار شد، ورزشکاران استان مرکزی موفق به کسب 10 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

انتهای پیام/87003/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول