اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات:

جشنواره فرهنگی ورزشی پیاده‌روی خانوادگی در محلات برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

جشنواره فرهنگی ورزشی پیاده‌روی خانوادگی در محلات برگزار می‌شود

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره اول شهریور ماه و به مناسبت هفته دولت از میدان اصلی شهر به سمت سرچشمه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ برگزاری جشنواره پیاده‌روی خانوادگی شاهد هستیم که این دوره از جشنواره با همکاری مهد قرآن محلات و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و قرآن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی و ورزشی با همکاری دفتر امام جمعه، حوزه علمیه شهرستان، شهرداری، سپاه و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد و خاطر نشان ساخت: این جشنواره روز گذشته با حضور شرکت کنندگان در طرح‌های اوقات فراغت و علاقمندان در روستای خورهه برگزار شد.

قمری همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان گفت: مسابقات جام رمضان در دو رشته فوتسال و والیبال در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد و به زودی نتایج نهایی این مسابقات اعلام خواهد شد.

وی گفت: براتعلی ورزشکار شایسته ناشنوا و پیوند اعضای این شهرستان به عنوان اعضای تیم ملی ناشنوایان در المپیک ناشنوایان بلغارستان حضور یافت و موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شد.

انتهای پیام/87013/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول