اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از کمبود امکانات در روستاهای عسلویه

جوانان در پایتخت انرژی ایران خواب سالن ورزشی می‌بینند/ گرمای تابستان و حسرت جوانان

پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور از جایگاه مهمی در سطح جهان برخوردار است و مردم این منطقه انتظار دارند نفتی‌ها نیم‌نگاهی به توسعه و عمران روستایی و شهری در این منطقه بیندازند.

جوانان در پایتخت انرژی ایران خواب سالن ورزشی می‌بینند/ گرمای تابستان و حسرت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شهرستان عسلویه از شهرستان‌های مهم و تأثبرگذار در سطح استان و کشور است و بخش عظیمی از تولیدات نفت و گاز کشور متعلق به این شهرستان است.

پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور از جایگاه مهمی در سطح جهان برخوردار است و مردم این منطقه انتظار دارند نفتی‌ها نیم‌نگاهی به توسعه و عمران روستایی و شهری در این منطقه بپردازند.

روستای بندو آخرین روستای استان بوشهر و شهرستان عسلویه و به عبارتی معروف این دیار به عنوان در ورودی استان شناخته شده است.

جوانان روستای بندو مانند همه جوانان ایرانی و حتی بیشتر از خیلی از مناطق دیگر فعالیت خود را در همه زمینه‌ها ثابت کرده‌اند و باید برای رفاه این عزیزان همت شود.

جوانان این روستا خواستار فراهم شدن حداقل امکانات در روستای خود هستند و انتظار دارند همانند شهرها و روستاهای اطراف امکانات فرهنگی و ورزشی در این منطقه مستقر شود.

لزوم افزایش امکانات ورزشی

محمد محمدی از جوانان این روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توجه به مشکلات جوانان و افزایش امکانات فرهنگی و ورزشی در این منطقه از اولویت‌های اساسی جوانان است.

وی با اشاره به علاقمندی جوانان روستا به ورزش، ادامه داد: در این روستا هنوز در زمین خاکی شاهد برگزاری مسابقات و بازی‌های ورزشی هستیم.

علی سالمی نیز بیان کرد: افزایش امکانات ورزشی برای مردم این منطقه مسئله بسیار مهم و اساسی است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشرفت جوامع بشری در این زمینه‌ها در جای جای جهان، این جوانان هم آرزو به دل شب‌ها خواب یک سالن ورزشی می‌بینند و این برای پایتخت انرژی زیبنده نیست.

مسئولان به داد جوانان روستا برسند

عبدالصمد محمدی نیز اظهار داشت: از مسئولین انتظار داریم در راستای افزایش امکانات برای جوانان همت کنند تا شاهد حضور فعال جوانان در صحنه باشیم.

وی افزود: انتظار داریم که مسئولان همت کرده و اعتبارات لازم برای ساخت یک سالن چند منظوره ورزشی را جذب کنند تا شاهد شکوفایی استعدادهای این خطه باشیم.

حمید رضایی نیز گفت: برگزاری انواع همایش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز از آرزوهای مردم و جوانان منطقه است.

وی ابراز داشت: سالانه دستان پرتوان جوانان، 2 تا 5 همایش برگزار می‌کنند که در این راستا می‌توان به همایش بدون مواد مخدر بندو اشاره کرد که درد جامعه است.

این جوان ادامه داد: مشکلی که گریبانگیر این فعالان اجتماعی است عدم وجود یک سالن آمفی تئاتر برای برگزاری همایش‌هاست و از مسئولین تقاضای همکاری و احساس مسئولیت داریم.

مشکلات روستای بندو را رفع می‌کنیم

فرماندار عسلویه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: در چند سال اخیر تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت جوانان انجام دادیم و تا حد توان و بضاعت برای رفاه و آسایش جوانان تلاش کردیم.

مجید محمودی افزود: به فضل خدا در سال جاری نیز چند برنامه مهم و تاثیرگذار در دستور کار است و تلاش می‌کنیم مشکلات روستاهای شهرستان را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات روستاهای شهرستان را بررسی کرده‌ایم و امیدوار هستیم با تزریق اعتبارات بتوانیم برای این روستا و سایر روستاها امکانات لازم را استقرار دهیم.

افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز بیان داشت: در دولت نهم و دهم در افزایش سرانه ورزشی در سطح شهرها و روستاهای استان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

رضا جمشیدی افزود: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در سال جاری نیز در روستاهای مختلف استان شاهد احداث سالن و زمین ورزشی خواهیم بود و امیدوار هستیم مشکلات این روستا نیز به زودی مرتفع شود.

جوانان عسلویه نباید از کمبود امکانات بنالند

امام جمعه عسلویه نیز گفت: مسئولان باید مشکلات فرهنگی و اجتماعی و ورزشی جوانان را پیگیری و مرتفع کنند و نباید هیچ گونه کم‌کاری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: عسلویه به عنوان قطب انرژی کشور نباید از کمبود امکانات بنالد و انتظار داریم در کمترین زمان مشکلات زیرساختی در شهرها و روستاهای منطقه مرتفع شود.

انتهای پیام/2451/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول