اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش دهدشت:

معلمان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ حجاب برتر در مدارس هستند

مدیر اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت: معلمان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ حجاب برتر در مدارس هستند.

معلمان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ حجاب برتر در مدارس هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در راستای اجرای دستورالعمل پوشش مدارس و کارکنان اداری صبح امروز جلسه‌ای در آموزش‌ و پرورش دهدشت برگزار شد.

فریدون فاطمی‌زاده در این نشست نقش آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر دانست و اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از ارکان مهم و اساسی دین مبین اسلام است.

مدیر اداره آموزش و پرورش دهدشت از معلمان به عنوان بهترین الگوی رفتاری برای دانش‌آموزان نام برد و افزود: نقش و جایگاه معلم در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به خاطر اینکه بهترین و مؤثرترین ارتباط و تعامل با جوانان از سوی معلم ایجاد می‌شود خاص و بی‌نظیر است.

فاطمی‌زاده آموزش و پرورش را مهم‌ترین بستر فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و با بیان اینکه گسترش فرهنگ و حجاب باید در سطح مدارس صورت گیرد، تأکید کرد: رعایت پوشش و الگوی مدهای اسلامی و ترویج الگوهای ضروری در پوشش دانش‌آموزان و همه کادر مدرسه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله حجاب یک دستور دینی است و با بسیاری از مسائل جامعه ما پیوند خورده و جامعه را از فسادهای روحی، اخلاقی و اجتماعی پاک می‌سازد و زن و مرد جامعه را به سوی واقع‌گرایی سوق می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه پیشتاز بوده است، اضافه کرد: می‌توان گفت فرهنگیان نقش بی‌بدیلی در ترویج حجاب و عفاف داشته‌اند.

فاطمی‌زاده گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید در مدارس نهادینه شود و برای ترویج حجاب برتر در مدارس و الگو‌سازی آن بهترین الگو می‌توانند معلمان باشند که ضمن رعایت حجاب کامل به صورت عینی و عملی مبلغی برای نهادینه کردن حجاب برتر باشند.

انتهای پیام/82016/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول