اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نیروی انتظامی از خبرنگاران فعال در دهدشت تجلیل کرد

در آیینی با حضور فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه از خدمات خبرنگاران فعال در دهدشت تجلیل شد.

نیروی انتظامی از خبرنگاران فعال در دهدشت تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز طی مراسمی به همت فرماندهی انتظامی کهگیلویه از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در دهدشت تجلیل به عمل آمد.

جهان دیماز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه و تقدیر از زحمات بی‌دریغ این قشر زحمت‌کش گفت: اگر نشریه و رسانه‌ای مطالبی را دور از انصاف و غیر واقع منتشر کند بدون تردید این نشریه و رسانه به نوع نگاه و دیدگاه مردم نسبت به خود لطمه وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه انعکاس مشکلات شهرستان به مسئولان و پیگیری حل مشکلات را از وظایف خطیر خبرنگاران دانست و افزود: مسئولان نیز باید ارتباط تنگاتنگ با رسانه داشته باشند.

دیماز رسالت خبرنگاران را مهم و اساسی دانست و گفت: خبرنگاران باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و به موقع و به دور از افراط و تفریط و غرائض شخصی فعالیت داشته باشند و در عرصه اطلاع‌رسانی به جامعه خدمت کنند.

وی با تقدیر از انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای شهرستان از سوی خبرگزاری‌ها و مطبوعات عنوان کرد: اقدامات مضاعف اصحاب رسانه و ارتباط با نیروی انتظامی در پوشش‌دهی برنامه‌های این حوزه شایسته تقدیر است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه به مشکلات خبرنگاران و لزوم حمایت مسئولان از این قشر اشاره کرد و ادامه داد: فرماندهی نیروی انتظامی تا جای ممکن نسبت به پیگیری مشکلات خبرنگاران و حمایت از اصحاب رسانه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دیماز بر ضرورت انعکاس اخبار به صورت دقیق و در چارچوب مطالب ارائه شده از سوی منبع خبر تاکید کرد و گفت: گاهی اشتباهات در بعضی کارها، تاثیرگذاری کمتری دارد و قابل جبران است ولی خطاهای رسانه گاهی جبران‌ناپذیر است و مطبوعات باید بدانند که در تنویر افکار عمومی وظیفه دارند و به همین دلیل باید دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول