اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قرب قائم تأکید کرد

فرصت‌سوزی‌های 4 ماهه در محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت

فرمانده قرارگاه قرب قائم گفت: فرصت‌سوزی‌های 4 ماهه در محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت صورت گرفته است.

فرصت‌سوزی‌های 4 ماهه در محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار عدل هاشمی عصر امروز و بعد از افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت در جمع خبرنگاران با انتقاد تلویحی از عملکرد برخی مدیران در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در عوض کمک و همراهی برای آبادانی شهرستان محروم کهگیلویه، تنها در گوشه‌ای می‌نشینند و می‌گویند سردار هاشمی این پول‌ها را از کجا می‌آورد.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه این حسادت‌ها، شایعه‌سازی‌ها، کارشکنی‌ها و عدم همکاری‌ها به خدای متعال توکل می‌کنم و بدون توجه به این بی‌انصافی‌ها هر کاری که از دستم برای مردم شریف این استان بر آید، انجام می‌دهم.

* بیکاری 4000 نفر در پروژه پاتاوه به دهدشت/ بازگشت دوبار سردار هاشمی به این پروژه

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پروژه محور پاتاوه به دهدشت اشاره و اضافه کرد: بعد از چهار ماه فرصت‌سوزی و بیکاری حدود چهار هزار نفر در این پروژه، بار دیگر مسئولیت آن را در قرارگاه قرب قائم به عهده گرفتم اما باید اذعان کرد که تنها راه موفقیت ما در مسیر آبادانی شهرستان کهگیلویه، با هم بودن و همدلی است.

وی با بیان اینکه هیچ منتی بر مردم نداریم، ابراز داشت: روزانه چندین نماینده مجلس و مسئول ارشد به دفتر کار ما در تهران می‌آیند و برای احداث برخی پروژه‌ها در استان خود رایزنی می‌کنند که این موضوع کاملا" به تشخیص مدیران ادارات دارد.

* مدیر غیربومی دانشگاه علوم پزشکی بیش از سایرین پیگیر محرومیت‌زدایی از کهگیلویه است

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خود را پاسخگوی مردم و دادگاه عدل الهی دانست و ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا یک فرصت است که مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باید با همکاری، وحدت و یکدلی زمینه اجرای پروژه‌های مهمی را به منظور محرومیت‌زدایی در این استان فراهم کنند.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، مدیریت حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی را بسیجی و جهادگونه خواند و گفت: نبوی‌زاده در هرم مدیریت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد فردی با اخلاق و پیگیر است که با روحیه جهادی منشا خدمات زیادی در حوزه بهداشت و درمان این استان بوده است.

وی گفت:‌ باید اذعان کنیم که هر چند نبوی‌زاده یک مدیر غیربومی است اما بیشتر از همه ما پیگیر امور است که نمونه بارز آن اصرار به احداث و اتمام اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت است.

فرمانده قرارگاه قرب قائم خاطرنشان کرد: بدون داشتن جرأت و جسارت مدیریتی و همچنین اخلاق نمی‌توان به تحقق هیچ یک از شاخص‌های توسعه و تحول امیدی داشت.

انتهای پیام/82005/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول