اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران قانونمند انجام می‌شود

اجرای رژه موتوری در دهدشت

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: در راستای فرهنگ‌سازی در استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی، همایش رژه موتوری به زودی در دهدشت برگزار می‌شود.

اجرای رژه موتوری در دهدشت

شهباز پورنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری رژه موتوری ویژه موتورسواران قانونمند در دهدشت خبر داد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه هدف از اجرای این طرح را تشویق موتورسواران قانونمند دانست و تصریح کرد: این برنامه با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی اجرا می‌شود.

پورنگ ادامه داد: در پایان مراسم به موتورسواران کلاه ایمنی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه موتورسوران همواره در معرض خطرات ناشی از تصادفات هستند اذعان داشت: استفاده از کلاه ایمنی می‌توانند آسیب‌های ناشی از تصادفات در موتورسواران را کاهش دهد.

پورنگ با اشاره به افزایش تخلفات رانندگی از سوی موتورسواران تصریح کرد: راکبین موتور سیکلت‌هایی که از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند و پایبند به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، تشویق می‌شوند.

این مسئول  فرهنگ‌‌سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت را یکی از مهم‌ترین موارد کاهش تصادفات خواند و گفت: پلیس راهور به سمت‌وسوی کار فرهنگی پیش می‌رود.

وی با اذعان به اینکه اعمال جریمه در برخورد با تخلفات اهرمی کوتاه‌مدت است، تأکید کرد: با انجام کارهای فرهنگی در رعایت قوانین و مقررات رانندگی تصادفات رانندگی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/82016/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول